Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225626 Ergens Anders Verder Forummen

• Auteur

Straks als dit forum weggaat waar gaan we dan kletsen ik heb al een tijdje ander forum maar is erg rustig, ik dacht (met wat aanpassingen) dat we daar verder kunnen gaan?

http://september2007.forum2go.nl/index.php

kijk maar of jullie dit leuk vinden, alles valt wat beter bij te houden en alles kan naar wenst (ook naar jullie wensen als jullie deze doorgeven) aangepast worden.

#3984764 Quote

ik heb me aangemeld hoor!!

leuk!

jippie 41+5

#3984765 Quote

vertel vooral jullie ideeen want een forum is voor maar ook vooral door de leden he..hij is nu nog   gericht op zwanger zijn maar ga ik aanpassen met topics voor jonge moeders..

#3984766 Quote

Vind ik een heel goed idee, vind dit zo'n ***forum. Het is er inderdaad maar stil, tis alleen jij, Noor en ik die nog wat laten horen.
    Hopelijk verhuizen er meer dames mee. Tis even wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent is Isabel's forum erg fijn. Makkelijker foto's en plaatjes te plaatsen. Je kunt je tickers er makkelijk kwijt en een leuk fotootje van je beeb bij je naam. Effe reclame maken hahahaha.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984767 Quote

ja je kan alles makkelijk terugzoeken en opzoeken, er moeten gewoon meer gezellige meiden bij dan is het veel leuker!!

#3984768 Quote

Heb me ook aangemeld 🙂

#3984769 Quote

Zal mij ook aanmelden. Waarschijnlijk na mijn bevalling, dan doe ik het onder een andere naam. Leuk idee!

grts, daantje

#3984770 Quote

ik heb me ook aangemeld  

gr,
      patricia

#3984772 Quote
    quote: NathalieMS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 09:39:17'));

Hoi!

Heb me net aangemeld, maar bedenk me net dat ik misschien wel een oktobermama ga worden?   Ik bedoel, ik klets al een tijdje mee op dit forum, maar misschien wordt mijn smurfje pas begin  oktober geboren?? Is dat erg?
    Groetjes,

NathalieMS
    (40w+2)

tuurlijk   niet joh gekkie 🙂 gewoon lekker gezellig bij ons mee kleppen wat maken die paar dagen uit ik ben ook in augustus bevallen 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct