Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225629 Eindelijk Yara Is Geboren

• Auteur

Hallo iedereen,

Eindelijk mag ik mijn blije geboortebericht op dit forum zetten, want vrijdag 28 september is onze prachtige dochter Yara geboren.

Na een relatief gemakkelijke ontsluitingsfase, ben ik uiteindelijk toch in het ziekenhuis terecht gekomen. Na anderhalf uur persen zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Daar kwamen we om 2 uur aan en om 2.41 is Yara na een knip en met de vacuumpomp geboren. Best heftig. Gelukkig mochten we ' s ochtends alweer lekker naar huis met z' n drietjes.

En nu genieten we met volle teugen!!!

Veel liefs,
    Line, mama van Yara

#3984782 Quote

Gefeliciteerd met jullie Yara, mooie naam. Geniet er van!

#3984783 Quote

Hoi Line,

Gefeliciteerd met je dochter!! Je hebt het een stuk langer volgehouden dan ik. Onze Jan is morgen alweer 5 weken, wat gaat het snel. Je bent wel bevallen op mijn verjaardag!!
    Geniet ervan.

Groetjes, Judith.
    moeder van Jan, 27-08

#3984784 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Yara, inderdaad een hele mooie naam.
    Een knip en vacuumpomp is inderdaad niet fijn, had ik bij onze eerste dochter

We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984785 Quote

Gefeliciteerd met jullie meid. Heel veel geluk en gezondheid toegewenst. Leuke originele naam trouwens.

Groetjes Trienke, mama van Jelmer en Eline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct