Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225631 Bevallen Van Zoa In 2 Uurtje

• Auteur

Nou ze is er dan eindelijk. 28 sept was de dag.
    Het is allemaa heel snel gegaan, dus niet optijd de anti-biotica, maar achtera is dit niet erg geweest want ons meisje doet het super. Ze is 3850 gram en 52 cm lang, echt een reusje vergeleken met onze zoon, ik snap niet waar het vandaan komt……hahaha

Nu dus het super snelle bevallingsverhaal.

23:00 breken van de vliezen.
    23:15 de eesrte weeën zijn begonnen om de 3 min, maar nog helemaal niet heftig.
    23:30 we zijn op weg naar het ziekenhuis
    23:45 aankomst ziekenhuis, en de weeën zijn iets sterker dus moet steeds stil staan  als er een wee komt, maar kan gewoon lopend bij de verloskamer komen.
    24:00 aan het infuus voor de anti-biotica
    24:45 ik heb het idee dat ik naar de wc moet dus ze kijken voor de zekerheid, nu al 7 cm ontsluiting. en dan krijg ik in één keer een paar hele heftige weeën.
    00:00 HELP! persweeën en 10 cm. Ik moest 2 persweeëen opvangen en daarna meepersen.
    00:10 Zoë is geboren!

Deze bevalling is echt niet te vergelijken met de vorige,  en werd de kraamperiode vorige keer een nachtmerrie is deze kraam periode super. Zoë drink heel goed en ik had op dag 1 al volop melk, dus ze is ook haast niks afgevallen. Poept en plast ook bijna ieder voeding. En slaapt zo 5 uur achterelkaar. Nou we gaan genieten!

#3984790 Quote

O ja en natuurlijk een fototje

#3984791 Quote

Gefeliciteerd!! En wat een mooie dag…mijn verjaardag. Dat betekent alleen elk jaar slecht weer op je verjaardag, maar ach…er zijn ergere dingen hé.
    Geniet ervan.

Groetjes, Judith.

#3984792 Quote

Gefeliciteerd, en het is allemaal inderdaad wel echt heel erg snel gegaan.

#3984793 Quote

Jemig das inderdaad supersnel en wat een voorbeeldig meisje, goed drinken, lekker doorslapen. En ook een hele mooie meid.
    We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984794 Quote

he cares van harte gefeliciteerd met je dochtertje zoe en nog lekker snel ook gelukkig is bij jou ook alles goed gekomen met die gekke bacterie en nu maar lekker genieten…

#3984795 Quote

Gefeliciteerd met de kleine meid. Wat een supersnelle bevalling zeg. Hopelijk gaat alles goed. Geniet ervan.

Groetjes Trienke, mama van Jelmer en Eline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct