Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225632 Welkom Esmae

• Auteur

Eindelijk ze is geboren.
    Esmée is op 19 september geboren via een geplande keizersnee. Ze is kerngezond weegt 3620 gram en is ongeveer 52 cm.
    Esmée is onze tweede kind, we hebben al een zoon van 3. Beau is zijn naam

Ik post eigenlijk niet zoveel hier op het forum, wel lees ik altijd alles. Na heel veel drukte en bijkomen van de operatie probeer ik nu weer wat actiever te worden hier (al zal dat niet meevallen met een een zoon van 3 en een pasgeboren baby).

Komen jullie ook een keer kijken op Esmée haar eigen website, ook vinden we het leuk als je daar een krabbel achterlaat. Het adres is.

http://www.esmeeroerig.toddler.nl

Groetjes Iris

#3984796 Quote
    quote: mamabeautje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2007 11:46:46'));

Eindelijk ze is geboren.
    Esmée is op 19 september geboren via een geplande keizersnee. Ze is kerngezond weegt 3620 gram en is ongeveer 52 cm.
    Esmée is onze tweede kind, we hebben al een zoon van 3. Beau is zijn naam

Ik post eigenlijk niet zoveel hier op het forum, wel lees ik altijd alles. Na heel veel drukte en bijkomen van de operatie probeer ik nu weer wat actiever te worden hier (al zal dat niet meevallen met een een zoon van 3 en een pasgeboren baby).

Komen jullie ook een keer kijken op Esmée haar eigen website, ook vinden we het leuk als je daar een krabbel achterlaat. Het adres is.

http://www.esmeeroerig.toddler.nl
    Groetjes Iris

#3984797 Quote

hallo
    van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje,
    fijn dat het weer wat beter gaat met je,
    geniet ervan

liefs ramona 36W

#3984798 Quote

Van Harte Gefeliciteerd met jullie meid. Mooi meisje trouwens, heb even gekeken op haar site. Heel veel geluk met elkaar.

Groetjes Trienke
    mama van Jelmer en Eline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct