Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225635 Zijn Er Moeder Die Al Begonnen Zijn Met Kolven

• Auteur

Per december ga ik weer aan het werk en wil nu een voorraadje melk aan gaan leggen. Maar weet nog niet welke kolf ik moet kopen. Hebben jullie daar al ervaring mee?

Groetjes Nathalie

#3984801 Quote

Ik heb de elektrische kolf van Avent. Dit is 1 van de duurste kolven die er is, maar hij is wel erg fijn. Je kunt eerst zelf het tempo aangeven en het apparaat neemt dit tempo dan over. Ik heb hem al een paar keer gebruikt en ben er erg tevreden over.

#3984802 Quote

Ik heb de handkolf van Avent aangeschaft, dit omdat de kraamhulp deze ook had en deze mij beviel. Een vriendin heeft de elektrische van Avent en neemt die van de week voor mij mee. Ik kolf momenteel de complete voedingen, vanwege hele erge tepelkloven.

Groetjes, Manon

#3984803 Quote

Ik ga vandaag de Medela Symphony ophalen. Dit is een dubbelzijdige kolf die in het`ziekenhuis gebruikt wordt. Deze ga ik eerst een tijdjr huren voordat ik zelf een kolf aanschaf. Heb bij mijn oudste ook proberen te kolven en dat lukte voor geen meter. Zou het dus zonde vinden om er nu een aan te schaffen.

#3984804 Quote

Die Medela Symphony is echt super goed. Die heb ik in het ziekenhuis ook gebruikt. Eerst gaven ze een ander kolfapparaat  en daarmee kreeg ik geen druppel melk eruit. Toen gaven ze de Symphony en toen kreeg ik na 6 dagen de eerste druppels melk!!
    Ik heb hem thuis ook even gehuurd, tot Jan goed aan de borst is gaan drinken. Nu heb ik de enkelzijdige electrische kolf van Medela (mini electric). Aangezien die dubbelzijdige heel erg duur is. Deze is ook prima!! Heb hem al regelmatig gebruikt.

Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct