We hebben lang gehoopt dat ons tweede een betere eter zou zijn dan onze oudste, maar niets is minder waar.
Verona is nu 3 weken en 4 dagen oud. Momenteel maak ik 5 flessen (ja, gelukkig slaapt ze 's nachts al goed, waardoor ze maar 5 flessen meer moet)
van 120 ml met 4 schepjes. Daar drinkt ze ongeveer 100 Ã 120 van op. Haar laatste fles iets minder. Wel zijn we telkens een half uur bezig per fles. Ze zuigt ontzettend traag en we moeten haar regelmatig stimuleren weer verder te drinken. Nochtans drinkt ze echt wel tot ze genoeg heeft, dan duwt ze de speen met haar tongetje naar buiten.
Op de consultatie bij kind en gezin (zo heet het cb in belgië) was ze ook maar 300 gr bijgekomen in 2 weken, wat niet echt veel is. Ik blijf er nu veel rustiger onder dan vorige keer bij Sienna, uiteindelijk is het na goed 4 maanden bij haar ook in orde gekomen.
Maar toch kan het me soms behoorlijk frustreren dat het weer zoveel moeite kost en we telkens weer onder spanning zitten als ze op de weegschaal moet.
Oja, ze drinkt Nan pro 1.
Heidi, mama van sienna en verona