Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225642 Ik Heb Een Spelletje Van Een Ander Forum Gestolen Wie Doet Meeff Wat Anders

• Auteur
    Ik schrijf twee woorden op en daar moet je een keuze uitmaken en die met je motivatie neerzetten. Vervolgens zet jij twee woorden neer voor de volgende!!!

WASBARE LUIERS OF WEGWERPLUIERS?

#3984835 Quote

Absoluut wegwerpluiers. Gewoon heel erg makkelijk en betaalbaar. Luiers uit wassen is zo smerig en zoveel meer werk. En we hebben al genoeg te doen met die kleine meid er bij. Mijn volgende woorden:
    Borst- of kunstvoeding

#3984836 Quote

Natuurlijk is borstvoeding het allerbeste voor je kindje, maar ik vind dat het niet te koste moet gaan van jezelf en je kleine….Met mijn oudste bijvoorbeeld heb ik 4 maanden borstvoeding gegeven met echt veel pijn! Bovendien kwam mijn mannetje niet goed aan, eigenlijk helemaal niet en met mama ging het niet beter, op aanraden van het cb ben ik gestopt…en had niet eens last van stuwing..
    Dit keer was ik ook begonnen met borstvoeding aan Elize, maar dit keer met echt veel meer pijn…terwijl ik haar wel goed aanlag. Op een gegeven moment verkrampte ik gewoon van de pijn en dat was het moment voor mij om te stoppen, ook omdat Elize alweer 200 gram afgevallen was….ze is dus nu over op kunstvoeding die ook goed is, alleen zitten er helaas geen echte moederstoffen in.
    Mijn mening: borstvoeding, maar alleen wanneer het niet te koste gaat van alles!

STELLING: 1 kind of meerdere kinderen

#3984837 Quote

Mag je eigenlijk wel vaker reageren 🙂

Voor ons absoluut 1 kind. Het is veel betaalbaarder. tegenwoordig is het leven toch al duur en we willen onze kleine meid graag geven wat ze nodig heeft. Verder is het praktischer en vond ik het zwanger zijn echt heel erg zwaar. ik zou dat niet nog een keer willen. Begrijp me niet verkeerd, we zijn echt helemaal gek op ons Marissa, maar van mij hoeft het echt niet nog een keer. Volgende stelling

merk kleding of niet?

#3984838 Quote

ik doe ff mee
    wil ook nog ff reageren op de eerdere 1 of meerdere kids  

echt meerdere we hebben nu 3 en er komt vast nog wel een ondanks alles

nu de andere stelling

geen merkkleding vind het zonde ze hebben het zo kort aan nu
    hoe wel koop het soms tweede hands op het internet

stelling: oppas? oma of vreemde/creche?

sas

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct