Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225647 Hoeveel Drinken Die Van Jullie Ik Denk Dat De Mijne Te Weinig Krijgt

• Auteur

Mijn meisje krijgt sinds een  tijdje friso extra voor hongerige babys gemend met johannesbroodpitmeel.Ze krijgt elke 4 uur 130 cc incl snachts maar hiervan blijft meestal 30 cc schuim over dat betekent toch dat ze maar 100 cc voeding krijgt?.Als ik geen johannesbroodpitmeel toevoeg heb ik geen schuim maar gaat ze spugen.Op friso comfort kan ik ook niet over omdat ze dan elke 3 uur komt incl snachts en ze dan teveel voeding krijgt.Ik roer het al met een vork en schud de fles niet maar dit helpt ook niet heel veel.Weet iemand of het erg is dat ze 30 cc schuim laat staan?Dit is gewoon te dik om te drinken.Mengen kan trouwens ook niet met comfort dan komt ze dus weer om de 3 uur of gaat weer spugen.

Iemand ervaring?

Hoeveel drinken die van jullie trouwens?

#3984853 Quote

Hallo

ik kom van het novembrforum maar wil toch even reageren.

Mijn dochter die nu 21 maanden is heb ook altijd veel gespugt. Ik heb wel vanaf begin Nutrilon gebruikt. Op de consultatie buron hebben ze mij gezegdt dat het normaal dat kindjes spugen en dat het niet goed is voor de kleine van voeding veranderen. Na zo 1 maand veel omkleden en veel bedjes verschoonen was ik het zat. Ik was ook nog bang dat de kleine stikt als ze op de rug moet liggen en gaat ze dan spugen.
    Ik heb overgestapt naar Nutrilon Omneo en al naar paar flesjes was het over met spuggen. Wel af en toe een mondje terug geven maar niet meer zo als daar voor.Ik heb het wel gemeld op de control dat ze nu andere voeding heb en dat vonden ze goed.

Is het niks om even de Nutrilon omneo probeeren. Ik heb echt een goede ervaring mee. Maak ook geen schuim zo als je schrijft. Hoef je niet iederekeer de pap bij doen en zo.
    Ik zou het ff vragen op de consultatie buro wat ze er van vinden.

Wens je veel suc6   en hoop dat je een goede alternativ vind.

PS: ik komt uit Tsjechie dus zitten er wat foutjes tessen, ff puzzelen

Groetjes Boontje 35w2d

#3984854 Quote

Is het geen idee om meer   voeding te maken per keer? Dat je 150 water en 5 schepjes ipv 120 water en 4 scheppen doet. Dan blijft er ook wat over maar dan heeft ze wel genoeg gedronken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct