Ik had dus ook een "draagzakprobleem" Onze oude is een ***ding. Dus ben ik eens info gaan verzamelen, vooral ervaringen van andere mama's.
Men zegt dat zo'n sling makkelijk is, maar ik heb er 1 geprobeerd en Yasmine begon onbedaarlijk te huilen. En ik vond het maar een eng ding, eerlijk gezegd.
Heb toen ook eens consumententests gelezen en overal waar je kijkt komt de Babybjorn er als beste uit. Ze zijn best duur, maar ik heb er 1 op de Nieuw Zeelandse Marktplaats voor de helft van de prijs weten te bemachtingen.
Er staan er een heleboel op Marktplaats heb ik gezien voor gemiddeld 40 Euro.
De mama's op het juni2005 forum zijn allemaal laaiend enthousiast over de Babybjorn. Ik krijg hem (hopelijk) morgen binnen, dus dan kan ik je er alles over vertellen.
Maar ik zou zeggen, ga eens naar een winkel en probeer wat beeb en jij fijn vinden. Tis zonde om iets te kopen en beeb of jij vinden het niet fijn. Net zoals ik met die sling, ben blij dat ik hem eerst heb uitgeprobeerd.
Ik heb nog geen slechte ervaringen over de babybjorn gehoord, dus ben benieuwd, kan hem hier in NZ niet uitproberen omdat hij hier niet verkocht wordt.
Succes.
Miriam, mama van Aylin en Yasmine.