Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225651 Welke Draagzak

• Auteur

Hoi dames,

Vorige week kwam een arts van het cb bij ons op kenningsmakings gesprek en dat ging allemaal prima, maar zij vertelde mij dus dat als ik naar het cb moet dat ik dan ook een groot hangslot voor de kinderwagen mee moet nemen omdat ze daar continu gejat worden   echt te belagelijk voor worden toch?
    aangezien het cb hier heel dichtbij zit wil ik dus een draagzak kopen voor als ik daar heen ga, dus mijn vraag is:    
    Welke niet al te dure draagzak kunnen jullie mij aanbevelen??

gr,
    Patricia

#3984858 Quote

Ik had dus ook een "draagzakprobleem" Onze oude is een ***ding. Dus ben ik eens info gaan verzamelen, vooral ervaringen van andere mama's.
    Men zegt dat zo'n sling makkelijk is, maar ik heb er 1 geprobeerd en Yasmine begon onbedaarlijk te huilen. En ik vond het maar een eng ding, eerlijk gezegd.
    Heb toen ook eens consumententests gelezen en overal waar je kijkt komt de Babybjorn er als beste uit. Ze zijn best duur, maar ik heb er 1 op de Nieuw Zeelandse Marktplaats voor de helft van de prijs weten te bemachtingen.
    Er staan er een heleboel op Marktplaats heb ik gezien voor gemiddeld 40 Euro.
    De mama's op het juni2005 forum zijn allemaal laaiend enthousiast over de Babybjorn. Ik krijg hem (hopelijk) morgen binnen, dus dan kan ik je er alles over vertellen.
    Maar ik zou zeggen, ga eens naar een winkel en probeer wat beeb en jij fijn vinden. Tis zonde om iets te kopen en beeb of jij vinden het niet fijn. Net zoals ik met die sling, ben blij dat ik hem eerst heb uitgeprobeerd.
    Ik heb nog geen slechte ervaringen over de babybjorn gehoord, dus ben benieuwd, kan hem hier in NZ niet uitproberen omdat hij hier niet verkocht wordt.
    Succes.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984859 Quote

Ik heb mijn uk in diverse draagzakken gelegd en vond het allemaal maar niks. De kleine man was ver te zoeken. Hij verzoop in elke draagzak, lag er erg raar opgevouwen in en ik moest de stof steeds aan de kant houden voor ik zijn gezicht kon zien.
    Misschien een goed idee om nog even te wachten dus.

Toen ben ik naar de   markt gegaan. Ik heb katoenen tricot (T-shirt stof) gekocht, zodat ik een lap kon maken van 6 meter lang en 75 cm breed. Even afzomen en klaar was ik.
    In diverse boeken en op diverse websites, kun je nalezen hoe je hem moet gebruiken(http://els-en-kristin.nl/babydraagdoek.htm).
    De kleine man lag heerlijk warm tegen mij aan en heeft de hele tijd lekker geslapen.
    Ik kon hem ook goed in de gaten houden.

Groot succes dus en relatief goedkoop ook nog.

Groetjes, Miriam

#3984860 Quote

Wij hebben vorige week de babyjorn active gekocht. Inderdaad niet de goedkoopste maar bij mijn 1e had ik wel een goedkoper en die hing zo erg aan mijn schouder dat ik na 10 minuten het niet meer volhield. Erg jammer dat ik deze toen niet gekocht had!!

gr
    Marielle

#3984861 Quote

Ik heb hem dus gisteren al binnen gekregen (Babybjorn) en het is een groot succes. Ik heb de "classic" Het is wel effe vogelen met de sluitingen, maar goed heb er natuurlijk geen gebruiksaanwijzing bij.
    Yasmine wordt goed ondersteund en ik hoef niet bang te zijn dat ze in m'n kleding stikt (had ik bij die andere dus wel) Als ze straks zelf haar nekje kan ondersteunen kun je het hoofdsteuntje omvouwen en dan kan ze lekker naar voren kijken.
    Ik vind het een topper en ben erg blij dat ik het ding gekocht heb.

#3984862 Quote

ik ben momenteel mp aan het afstruinen voor de baby bjorn en er staan er gelukkig een hoop te koop. hopelijk heb ik er binnenkort ook 1tje

gr,
    patricia

#3984863 Quote

Ik heb toen ik zwanger was van de eerste een Babybjorn draagzak gekocht, ik geloof de active. Heb hem heel veel gebruikt en vandaag heb ik voor het eerst onze Isa erin gehad. De zak is trouwens ook nog tijdelijk uitgeleeend geweest aan een vriendin die hem ook super vond. Was wel best even duur om aan te schaffen maar al veel plezier van gehad.

Groetjes Nathalie
    Mama van Anna (25-12-2004) en Isa (12-09-2007)

#3984864 Quote

In de babybjorn mogen ze toch pas bij 6 weken in?Of ben ik onnodig te lang aan het wachten

#3984865 Quote

In die van mij mogen ze in vanaf 3,5 kg. Moet je effe op de gebruiksaanwijzing kijken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct