Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225652 Sex Na De Bevalling

• Auteur

Hebben jullie al weer sex en wat gebruiken jullie als voorbehoedsmiddel?Wij hebben een condoom gebruikt maar het deed zoveel pijn net alsof mijn vagina kurkdroog was.Ik ben trouwens met een ks bevallen van nick op 28-8-2007

#3984866 Quote

Wij hebben in het ziekenhuis een voorlichtingsgesprek gehad van de gynacoloog en voor een pil gekozen die je samen met borstvoeding mag slikken. We hebben nog geen sex gehad want onze kleine is pas twee weken oud en we hadden begrepen dat het nog niet mag als je nog vloeit. Hoewel ik moet zeggen dat ik al wel weer erg veel zin heb.

#3984867 Quote

Ik vloei ook nog maar wil gewoon niet meer wachten.

#3984868 Quote
    quote: verdrietigmeisje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 14:54:41'));

Ik vloei ook nog maar wil gewoon niet meer wachten.

meisje meisje toch …kijk toch uit!

Als je zou weten wat een baarmoeder infectie zou inhouden zou je geen seks meer willen, ik ben zelfs de 29e bevallen en moet er nog niet aan denken en ook al zou ik willen zou ik mezelf even kunnen inhouden! Wat is nu een paar weken wachten.

Als je je van te voren had laten inlichten had je geweten dat je MOET wachten tot je stopt met vloeien, is het raadzaam om een glijmiddel te gebruiken de eerste paar keer (vanwege eventuele hectingen maar ook qua hormoonwisselingen)

Ik vind het echt zo dom dit, dat je snel seks wilt hebben snap ik nog wel een beetje *alhoewel ik het meer onzekerheid vind maar dat is persoonlijk* maar wees voorzichtig met je lijf meis! Je moet er nog jaren meedoen en dan is die ene keer vrijen niet zo belangrijk en zijn belangrijkere dingen in het leven hoor, en vele vormen van intimiteit die ook belangrijker zijn dan de daad zelf.

Als je naam je leeftijd is snap ik ook meteen (misschien) een beetje waar dit vandaan komt maar denk na meid…het is een infectie niet waard, eerst stoppen met vloeien, pas met je eerste menstruatie is het verstandig om aan de pil te gaan (eigenlijk nog beter om nog een cyclus af te wachten) of eventueel een spiraaltje tijdens een volgende menstruatie (alhoewel die natuurlijk ook buiten een menstruatie kan maar word aangeraden om tijdens te doen omdat dit makkelijker is)

Ik vertrouw nooit alleen een condoom omdat hier teveel mis mee kan gaan, daarnaast breng je toch bacterieen binnen die er OP DIT MOMENT niet horen, het idee alleen al "seks wanneer je vloeit" maar ook dat is weer persoonlijk.

#3984869 Quote

ik meen mij te herinneren, maar ik weet dat niet meer zeker, dat de gyn tegen mij gezegd heeft de eerste 6 weken geen sex. Ik heb niet goed opgelet omdat ik toch geen vriend heb en er dus toch geen sex komt. Maar als ik een vriend had, dan had ik die waarschijnlijk al besprongen nu haha. Mijn vloeien is nagenoeg over, dan zou ik het dus ook wel doen. Maar dan moet het wel echt, zoals bij mij nu, op het eind zijn. Maar dat is persoonlijk natuurlijk, moet iedereen ook zelf weten.

#3984870 Quote

haha ik heb trouwens wel onthouden dat ik 6 weken niet op de fiets mag, dom he dat ik dat wel nog weet

#3984871 Quote

Ja, je moet echt wachten tot je gestopt bent met vloeien. Want zoals Ponyville zegt kun je een baarmoederinfectie krijgen. Het is n.l. nog een open wond, vandaar het vloeien.
    Echt wachten hoor, ook al heb je zin (heb ik ook, maar wacht echt nog)
    En voor de borstvoedende moeders, als je bv geeft kun je dus WEL zwanger raken.
    Het is dus echt een bakerspraatje dat borstvoeding een anti conceptiemiddel is.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984872 Quote

Hoe het trouwens na een ks zit weet ik niet, maar het lijkt me dat je dan toch ook moet wachten.

#3984873 Quote
    quote: Miriam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 20:47:55'));

Hoe het trouwens na een ks zit weet ik niet, maar het lijkt me dat je dan toch ook moet wachten.

Ik heb ook een KS gehad en ook mij is verteld dat je moet wachten tot je niet meer vloeit. Ik weet eigenlijk niet precies hoe het nou zit maar ik ga er van uit dat ook onze baarmoeder weer open staat omdat de slijmprop weggehaald is. In ieder geval moest ik wachten dus dat doe ik ook maar braaf want je zit inderdaad niet op een baarmoederontsteking te wachten.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct