quote: verdrietigmeisje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 14:54:41'));
Ik vloei ook nog maar wil gewoon niet meer wachten.
meisje meisje toch …kijk toch uit!
Als je zou weten wat een baarmoeder infectie zou inhouden zou je geen seks meer willen, ik ben zelfs de 29e bevallen en moet er nog niet aan denken en ook al zou ik willen zou ik mezelf even kunnen inhouden! Wat is nu een paar weken wachten.
Als je je van te voren had laten inlichten had je geweten dat je MOET wachten tot je stopt met vloeien, is het raadzaam om een glijmiddel te gebruiken de eerste paar keer (vanwege eventuele hectingen maar ook qua hormoonwisselingen)
Ik vind het echt zo dom dit, dat je snel seks wilt hebben snap ik nog wel een beetje *alhoewel ik het meer onzekerheid vind maar dat is persoonlijk* maar wees voorzichtig met je lijf meis! Je moet er nog jaren meedoen en dan is die ene keer vrijen niet zo belangrijk en zijn belangrijkere dingen in het leven hoor, en vele vormen van intimiteit die ook belangrijker zijn dan de daad zelf.
Als je naam je leeftijd is snap ik ook meteen (misschien) een beetje waar dit vandaan komt maar denk na meid…het is een infectie niet waard, eerst stoppen met vloeien, pas met je eerste menstruatie is het verstandig om aan de pil te gaan (eigenlijk nog beter om nog een cyclus af te wachten) of eventueel een spiraaltje tijdens een volgende menstruatie (alhoewel die natuurlijk ook buiten een menstruatie kan maar word aangeraden om tijdens te doen omdat dit makkelijker is)
Ik vertrouw nooit alleen een condoom omdat hier teveel mis mee kan gaan, daarnaast breng je toch bacterieen binnen die er OP DIT MOMENT niet horen, het idee alleen al "seks wanneer je vloeit" maar ook dat is weer persoonlijk.