Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225653 Niet Genoeg Ontsluiting Dus Gel Gehad

• Auteur

Hoi allemaal,

Ben dus weer thuis en moet vanmiddag om half 5 weer voor een ctg.
    Mijn bloeddruk was ook weer te hoog 140/100. Als de gel niet helpt dan
    moet ik morgen ochtend urine opvangen en meenemen. In het ziekenhuis wordt dan weer bloedgerpikt. Verder weet ik niet wat ze gaan doen vragen we om half 5.
    Maar ik merk niks van de gel. Volgens mij ben ik imuun! ik denk echt niet dat ik
    natuurlijk ga bevallen. Mijn lichaam kan gewoon geen weeën maken. Ik ben het nue cht zat ziekenhuis in en uit. Ook heb ik erg veel pijn met liggen aan mijn heupen voroal rechts. Ik trek dit echt niet nog een dag. Dat ga ik ze ook straks zeggen. Niet dat ze morgen weer zoals vandaag doen want ik wordt gek. Ik weet wel ze hebben gezegd dat het uiterlijk dit weekend er is. Maar dadelijk gaan ze pas zaterdag of zondag pas wat doen. Daar pas ik voor. Mijn schoonzusje en mijn moeder krijgen zelfs al opmerkingen over mij van zo doet zij aan olifanten dracht. Nou het is als grapje bedoelt maar leuk is anders. Ik probeer er niet te veel van aan te trekken maar het raakt je wel.

Ook had ik gisteren een leuke brief gekregen van uvw die mijn  zwangerschapsverlof en bevallingsverlof aan mijn baas betalen. Met vriendelijk verzoek om voor 2 oktober bevallingsverklaring in te leveren met geboorteakte. Doe ikd at neit wordt de uitkering op stop gezet. net of ik er wat aan kan doen. Ik ze gebeld werd eerst 2 keer afgebroken en uit endelijk had ik iemand en ging het goed.
    Hij was het met mij eens dat ze het ook anders kunnen brengen en dit niet netjes is.
    Hij zei ik geef het door en zodra het kan stuur je ons de gegevens.

Leuk oevrtijd  lopen NOT!!!!

Succes allemaal!

liefs An 42 weken

#3984885 Quote

Och, meid toch. Wat zal jij je … voelen, zeg!
    Ik snap niet waarom ze jou niet in het ziekenhuis houden en wat anders gaan proberen.
    Wanneer kan je evt. een weeenopwekkend middel via het infuus krijgen dan? Als je baarmoedermond pas week is? En kan dat alleen met gel? Ik heb begrepen dat dit ook via een veter kan. Kunnen ze je vliezen ook niet breken om hopelijk wat op gang te brengen?
    Is je man nu wel thuis? Of is hij weer gaan werken.
    Ik leef met je mee en ik wens je alle sterkte van de wereld toe.
    En laat die mensen allemaal lekker kletsen.
    Jij hebt binnen een paar dagen je kindje in je armen.
    Ik heb trouwens het gevoel dat jullie een dochtertje krijgen. Wat is jouw gevoel?

Meid, zet hem nog even op!!!!

Liefs van Pam

#3984886 Quote

Oh meid je moet wel afzien zeg. Ik geloof inderdaad dat Pam gelijk heeft, dat de volgende stap vaak een "veter" is, dan brengen ze iets in dat op een tampon lijkt. En dat zou de weeen moeten opwekken.  Maar morgen is het vrijdag, dus ze zullen best wel wat vaart maken, want geen dokter werkt graag in het weekend.
    Nou ik hoop voor je dat het nu toch eindelijk gaat beginnen. Iedere keer als ik het forum lees kijk ik of je een bericht hebt achter gelaten. Dus ik hoop dat je volgende bericht er 1 is met een mooie babyfoto!

Veel sterkte bij de allerlaatste loodzware loodjes!

#3984887 Quote

Die gel kan toch nog gaan werken hoor. Hebben ze niet aangeboden om hem vandaag nog eens in te brengen? Ik heb hem toen om 08.00 uur gehad en hij werkte   dus ook niet en toen om 15.00 uur nog eens en toen er nog niks gebeurde mocht ik om 17.00 uur naar huis. Om 20.00 uur brak mijn water en de volgende morgen om 05.15 is ie geboren. Dus die gel kan echt nog gaan werken…….ik hoop het in ieder geval voor je. Kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent nu!

#3984888 Quote

Ha die An,

tja, daar zit je dus weer. Ik hoop dat het vanmiddag goed is gegaan in het ziekenhuis. Ik wens je heel veel sterkte! MIsschien nog een kleine tip: gisteren (13(!) dagen over tijd) had ik een heel slechte dag: lichamelijk helemaal op. Ik ben  toen in bad gaan liggen met lavendelolie. Zelfs de baby werd rustig in mijn buik! Ik kon na het bad de wereld weer aan. Nou ja, zoiets doen. Heel veel succes meid!

Groetjes, Hanneke, vandaag ook 42 weken

#3984889 Quote

Agossie…ben je er alweer !!
    Nou moet je niet nog meer op mijn bevalverhaal afgaan hoor hihi.(die gel deed bij mij ook niet zoveel)

En trek je de olifante verhalen niet aan joh, dat werd bij mij ook geroepen en direct half weg komen hielp prima. Men bedoelt het grappig maar snap heel goed dat jij het nu spuugzat bent.

Hoop toch echt dat we je nu niet meer terug zien hier voordat je bevallen bent meid!
    Zet 'm op!

Liefs Mamaloe

#3984890 Quote

He getver meid, ik snap echt niet dat ze niet meer proberen. Ik zou ook eisen dat er wat gedaan wordt. Want je zit natuurlijk ook weer met het weekend. Zo kan het toch niet langer!!!!
    Beweegt beeb nog goed? Houdt dit goed in de gaten hoor. Ik snap de vk's en gyn's in NL niet hoor, dat ze vrouwen zo lang over tijd laten lopen. Dat is gewoon onmenselijk.
    Heel veel sterkte meid en wie weet dat de gel nu toch wat gaat werken, ik duim voor je.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984891 Quote

Hoi Allemaal,

wat ben ik het zat zeg. heb gisteren slaap tabletten eghad. Was helemaal over mijn toeren gisteren middag. Ik mocht ook in het ziekenhuis blijven en dat ik een spuit kreeg om een goeie nachtrust te hebben. maar dat wilde ik niet. Heb iets beter geslapen maar nog niet dat je zegt uitgerust. Vanmorgen weer geweest en het was nog precies als gisteren. alleen was mijn bloeddruk nu weer hoger. In mijn urine zagen ze wat eiwit maar ik mocht naar huis omdat ik me niet ziek voelde en bloed uitslaggen goed was.
    Weer gel gehad. ik heb nu wel weer erge lage rugpijn maar dat had ik na het strippen ook en toen is de 0,5 cm a 1 cm ontsluiting ook niet meer geworden dus zal wel geen nut hebben. Ctg van de kleine was gelukkig wel weer goed.
    Alleen we hadden vandaag een verloskundige die weer zei als het morgen nog het zelfde is krijg je een rust dag morgen dus betekend morgen doen ze niks. ik zie gelijk ja maar mij is verteld dat ik dit weekend nog de kleine vast hou. Als jullie dat gaan doen zie ik dat niet gebeuren. misschien door je bloeddruk wel wat doen morgen maar dat moet je afwachten. ik wordt gek van die onzekerheid.

Ik heb het helemaal gehad met ziekenhuis. Het is dat je ze nodig hebt anders zou ik zeggen bekijk het allemaal maar.
    straks om 16.00 uur weer zijn. Dit is even het laatste berichtje dat ik schrijf want ik wil afstand nemen van alles. Even rust proberen te vinden.

Iedereen dank jullie wel en ook sterkte met bevallen of jullie kleintjes!

Liefs An 42 weken en 1 dag

#3984892 Quote

Hoi An,

Wat een vervelende situatie zeg. Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Ik hoop voor je dat er intussen wel verandering is en dat je misschien zelfs je kleintje al vast hebt.

Liefs Nathalie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct