Hoi Allemaal,
wat ben ik het zat zeg. heb gisteren slaap tabletten eghad. Was helemaal over mijn toeren gisteren middag. Ik mocht ook in het ziekenhuis blijven en dat ik een spuit kreeg om een goeie nachtrust te hebben. maar dat wilde ik niet. Heb iets beter geslapen maar nog niet dat je zegt uitgerust. Vanmorgen weer geweest en het was nog precies als gisteren. alleen was mijn bloeddruk nu weer hoger. In mijn urine zagen ze wat eiwit maar ik mocht naar huis omdat ik me niet ziek voelde en bloed uitslaggen goed was.
Weer gel gehad. ik heb nu wel weer erge lage rugpijn maar dat had ik na het strippen ook en toen is de 0,5 cm a 1 cm ontsluiting ook niet meer geworden dus zal wel geen nut hebben. Ctg van de kleine was gelukkig wel weer goed.
Alleen we hadden vandaag een verloskundige die weer zei als het morgen nog het zelfde is krijg je een rust dag morgen dus betekend morgen doen ze niks. ik zie gelijk ja maar mij is verteld dat ik dit weekend nog de kleine vast hou. Als jullie dat gaan doen zie ik dat niet gebeuren. misschien door je bloeddruk wel wat doen morgen maar dat moet je afwachten. ik wordt gek van die onzekerheid.
Ik heb het helemaal gehad met ziekenhuis. Het is dat je ze nodig hebt anders zou ik zeggen bekijk het allemaal maar.
straks om 16.00 uur weer zijn. Dit is even het laatste berichtje dat ik schrijf want ik wil afstand nemen van alles. Even rust proberen te vinden.
Iedereen dank jullie wel en ook sterkte met bevallen of jullie kleintjes!
Liefs An 42 weken en 1 dag