Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225656 Onze Bryan Is Geboren

• Auteur

19 september is bryan met een keizersnee gekomen.
    hij woog 39,65 gr
    en 52 cm
    mijn ervaring met keizersnee
    vond erg onpersoonlijk je bent wel bij maar ook weer niet met scherm er voor
    en ze haden de ruggeprik te hoog gedaan
    waardoor ik het benauwd kreeg
    en me bloedruk erg daalde eerst had ik een te hoge bloedruk en nu te laag
    maar heb een mooi mannetje gekregen
    de borst voeding kwam moeilijk op gang
    dus ze moesten bij voeden.
    maar hij was toch nog 7% afgevallen
    maar eenmaal thuis zaterdag was ik thuisgekomen en 1 nacht en dag bij gevoed en toenliep de bordtvoeding erg goed en nu is hij 1wk oud en weegt al 4100gr
    gr tot typs xxx maaike

#3984897 Quote

oja waarom bryan waarschijnlijk in stuit lag was dat er een knoop in navelstreng zat.

#3984898 Quote

Gefeliciteerd met jullie kleine man. En ook jij een keizersnee. Mijn ervaringen hiermee waren ook niet erg goed. Maar gelukkig kun ook jij nu genieten van jullie kleine vent.

#3984899 Quote

Hoi Hoi

Allereerst gefeliciteerd met je zoon. Ik heb ook een keizersnee gehad op 12 september, buiten dat hele onpersoonlijke gebeuren is het mij gelukkig wel meegevallen.
    Ik zie aan het mutsje die bryan op heb dat je de waarden heb als kraamzorg. Ben jij toevallig ook bevallen in het beatrix ziekenhuis in Gorinchem? En zo ja wie heeft dan bij jouw de keizersnee gedaan?. Mijn ervaring met de gynaecologen in het beatrix is heel positief. Ik ben blij voor je dat de borstvoeding gelukt is, helaas bij mij niet. binnen 48 uur was onze dochter al goed 10% van haar geboorte gewicht kwijt en ook ik moest gaan bij voeden en kolven ik was met dat alles goed 1,5 uur bezig en dan had ik 1,5 uur voor mij zelf. Ik ben toen de dag dat ik naar huis mocht over gestapt op de fles (ik heb het er wel erg moeilijk mee gehad). Gelukkig doet onze kleine meid het nu heel erg goed ze groeid als kool (wat 2 weken al niet kunnen doen hihihi). Geniet lekker van die kleine vent want voor je weet………….(zal je nog vaak horen).
    Gr Naatje 74

#3984900 Quote

Van harte gefeliciteerd met je mooie mannetje! Fijn dat hij nu lekker groeit. Wens je een goed herstel van de ks en heel veel geluk!
    Liefs, daantje

#3984901 Quote

O ja vergeet ik te vertellen. Onze dochter lag ook in een stuit en kon niet draaien omdat de navelstreng 2 keer om haar nek zat.(kwamen ze achter toen ze geboren was)

#3984902 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Bryan!!
    Wat een leuke naam.
    Vervelend dat je de keizersnee zo hebt ervaren.
    Ik moet nog en wie weet wordt het ook een keizersnee.
    Ik beval ook in Gorinchem moet me morgen tussen 7 uur en half 8 melden.
    Dan gaan ze kijken of ze me kunnen inleiden. Dus erg spanned.

Geniet van jullie kleine ventje!

Heel veel liefs An morgen 42 weken

#3984903 Quote

Hartelijk gefeliciteerd, mooi mannetje hoor! Dat met die bloeddruk daling had ik ook na het zetten van de ruggeprik, dat kwam door de ruggeprik zeiden ze.

Vond je het zo onpersoonlijk? Ik vond het zelf nogal meevallen, er zat wel een doek tussen maar naast me stond een anestist die heel goed uitlegde wat er allemaal gebeurde. Mijn nicht zat er ook naast en die vertelde ook het een en ander en de dokter heeft ook nog met me gepraat vanachter het doek. Jammer dat die prik te hoog gezet was, ik heb dat al vaker gehoord hier op het forum

Nou geniet van je mannetje!

#3984904 Quote

Gefeliciteerd met jullie mooie mannetje Bryan. We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct