Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225658 Geboren 21 September Mathijs

• Auteur

Hoi allemaal,

Hier even snel een berichtje van mij, Vorige week 21 september ben ik na een bevalling van 2,5 uur bevallen van een zoon Mathijs. De bevalling is goed verlopen, heb alleen 6 hechtingen eraan over gehouden.  Mathijs weegt 4240 gram en is 53 cm.De reden dat ik de hele week nog niks heb laten horen is dat ik vanaf zaterdag (een dag na de bevalling) al koorts heb. Van het weekend was de koorts 40,6 en ook nu heb ik nog steeds last van verhoging (37,7). Ik heb vanaf zondag een antibioticakuur en het is nu afwachten wat de temperatuur doet als  de kuur afgelopen is. Ik ga snel mijn bed weer in. Hoop volgende week weer op de been te zijn en zal dan de lijst ook weer updaten.

Groetjes, Manon, Kevin, Renske en Mathijs.

#3984911 Quote

hey manon,

Gefeliciteerd meid en wat een snelle bevalling we dachten al dat je aan het bevallen was omdat je de lijst niet meer update. Ik hoop dat je koorts snel zakt meid en goed vitamines slikken.

Sterkte en genieten maar van je kleine hummeltje.

liefs
    Gaby en Levi 13-9

#3984912 Quote

Gefeliciteerd!
    Ik kan je hand schudden met de geboortedatum. Mijn menneke is ook de 21ste geboren.
    Veel sterkte gewenst en hopelijk kun je voldoende genieten van je kindje!

Liefs Els

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct