Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225659 Vandaag Voor Het Eerst Naar Buiten

• Auteur

Hallo allemaal.

Vandaag voor het eerst lekker naar buiten geweest met Esmee. Wat was dat weer even wennen. Ik voelde me eigen echt lopen achter de kinderwagen net als of dat iedereen naar mij keek. Ik ben wel onwijs trots als ik buiten loop. Was wel een beetje vermoeiend ik zelf was van de week al een klein rondje wezen lopen, vandaag de oudste uit school wezen halen en dat was toch wel even een stukje verder. Vanaf volgende week mag ik het allemaal weer alleen doen. Lekker stressen s'morgens opstaan Esmee eten geven de oudste klaar maken voor school, echt weer een nieuw ritme ik hoop dat iedereen een beetje mee werkt hihihi. Als jullie daar nog tips voor hebben dan hoor ik dat graag.
    Gr naatje74

#3984913 Quote

Leuk is dat he, achter de wagen lopen. Voor mij ook nog echt noodzakelijk. De wagen is voor mij echt een rollator. Zou zonder nog niet zo ver weg kunnen. Morgen gaan we voor het eerst met de kleine naar de stad! Kan echt niet wachten, ik heb er zoveel zin in! Weer even lekker winkelen en in de stad lunchen. Echt gezellig.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct