Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225663 Hele Nacht Behoorlijke Krampen En Veel Slijmverlies

• Auteur

Hallo allemaal!

SInds gistermiddag veel last gehad van behoorlijke krampen in mijn onderbuik en rug. Vannacht wakker geweest tot een uur of 4/half 5 met steeds sterker wordende krampen, maar zonder regelmaat. Daarna is het wat afgezwakt, maar nog steeds aanwezig.
    Vanochtend erg veel slijm in mijn onderbroek en bij het afvegen (sorry voor de details). Is dat de slijmprop??? En gaat het dan ook binnenkort echt beginnen??
    Groetjes,

NathalieMS
    (40 w+2)

#3984921 Quote

Ik verloor mijn slijmprop in 1 keer tijdens de weeen (was trouwens  een groot vies ding met bloed draden erin) een paar uurtjes later was hij geboren.
    Ik hoop dat het al begonnen is bij je
    succes in ieder geval

gr,
    Patricia

#3984922 Quote

Je kunt de slijmprop in 1x verliezen, maar ook  in kleinere beetjes, zodat je inderdaad veel slijmafscheiding denkt te hebben. Ook kan het zijn, dat je hem in zulke kleine stukjes verliest, dat je het niet eens merkt.

Ik hoop voor je dat het doorzet.

Groetjes, Mirretje

#3984923 Quote

zoals je het omschrijft lijkt het alsof het gaat beginnen maar dat weet je natuurlijk nooit ieder lichaam is anders in ieder geval zet hem op!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct