Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225664 Voor Esmee

• Auteur

he meisie,

Hoe is het nou? Ben je toch eerder bevallen……haha. Heel erg gefeliciteerd hoor  met jullie prachtige dochter! Ik ben eigen wel eel benieuwd hoe je bevalling is verlopen. Het zullen wel een paar  spannende uurtjes zijn geweest na de bevalling, maar zo te zien aan je berichtje is ze helemaal gezond. Ik ben heel blij voor je. Hier nog steeds niks. wel zit ik nu met weeeën achter de computer, maar die zijn zo onregelmatig dat er geen touw aan vast te knopen is, dus heb de vk nog niet gebeld. Ze ziet me al weer aan komen……..hahaha. Ik zou wel verder geholpen worden in het ziekenhuis als ik weeën kreeg, maar ik geloof niet dat ze met deze weeën iets doen. We wachten maar weer af.
    Nou tot horens!

Liefs Cares

#3984924 Quote

he cares!

alles goed hoor aan deze kant alleen wel erg moe overdag slaapt mevrouw en snachts is ze onrustig net als haar grote broer haha.
    ik ben afgelopen dinsdag bevallen maar dat had ik nooit verwacht snachts begon ik weer met wat krampen en smorgens om 04.50 kreeg ik ineens echte weeen die om de 3 4 a 5 minuten kwamen waarvan een halve tot 1 minuut heftig   , ik na een uur de verloskundige gebeld en die kwam al om 06.30 het was een mannelijke dit keer en hij zei dat de baarmoedermond nog helemaal dicht zat en geen ontsluiting  en het valse weeen waren en hij zich niet kon voorstellen dat vandaag nog de bevalling zou beginnen, ik helemaal balen want ik had echt al sterke weeen ook in mijn onderrug en kon ze eigenlijk al moeilijk wegpuffen afijn de weeen werden steeds krachtiger een uurtje later begon ik bloed te verliezen ik dacht zie je wel ik ben niet gek en de weeen bleven komen toen om 09.00 braken mijn vliezen toen was het helemaal niet te harden mijn vriend gelijk weer bellen naar de verloskundige en ze zouden weer komen om 10.00 kwam ze eindelijk en ging toucheren (ik was al bang dat ik naar het ziekenhuis moest aangezien bij boris mijn water ook brak en ik geen ontsluiting had)
    maar wat bleek ik had al 8 cm ontsluiting wist niet wat ik hoorde  3 kwartier later was ze er kerngezond en gelukkig geen streptokokken infectie en heerlijk thuis bevallen wat een verademing,ze tellen mijn bevalling vanaf 06.30 dus ben dan eigenlijk bevallen in 4 uur  en een kwartier maar zelf tel ik vanaf 04.50  want toen was het best al heftig toch blijf ik het een raar verhaal vinden van de verloskundige maar ben blij dat ze er is ik hoop echt dat het voor jou ook niet meer zo lang duurt en dat je lekker snel bevalt.

#3984925 Quote

Wat een snelle bevalling zeg, ik hoop dat ik het ook zo snel ga doen….haha. Maar wel een raar van geen ontsluiting met weeen na 8 cm, maar goed zo zie je maar dat bijna geen een bevalling volgens het boekje gaat. Volgens mij komt dat gewoon omdat we allebij een meisje verwachte en die zijn nou eenmaal heel eigenwijs…..haha.
    Geniet ervan meisie.

liefs Cares

p.s ben wel benieuwd naar je meisje hoor!

#3984926 Quote

ik ben niet zo handig met fotootjes erop zetten hier maar ik heb wel hyves onder de naam valkkies als het goed is haha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct