Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225665 Baby Tips

• Auteur

Ik denk ik maak effe een nieuw topic aan. Hier kun je je tips kwijt voor de verzorging van baby en andere handige tips en ervaringen.

Mijn tip: Bepanthen creme voor luieruitslag, wondjes, tepelkloven etc.

Als me iets anders te binnen schiet, krijgen jullie het weer te lezen.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984927 Quote

Dat is inderdaad supercreme, ik kreeg een klein tubetje in het ziekenhuis voor mijn (gevoelige)tepels. Ik smeer het ook op het gezicht van mijn dochter als zij zichzelf gekrabt heeft. Het heeft een herstelende werking.
    Gr Naatje74

#3984928 Quote

hoi

wanneer ze berg op het hoofdhuidjes hebben,voor de nacht goed met olie insmeren en de volgende dag met badje eraf af wassen,meestal na 2 keer helemaal weg.
    gr wendy 31 wk zw nr 2

#3984929 Quote

ik heb er nog een tegen luieruitslag. Sudocreme enz is ook goed, maar wat ik bij Max ben gaan doen is alleen babypoeder erop en dan flink wat. Op die manier word het droog en gaat het ook over. Dus als de creme's niet werken, probeer talkpoeder. Bij Max werkte dat echt het beste.

#3984930 Quote

heeft er iemand nog tips tegen darm krampjes??

gr,
    Patricia

#3984931 Quote

Cinababy druppels van VSM helpen hier goed!!

#3984932 Quote
    quote: mamaJudy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 23:15:25'));

kan/mag ik dat direct in het mondje druppelen of moet ik dat ergens mee vermengen.

#3984933 Quote

ABC Dophilus van het merk Solgar  schijnt goed te zijn, is wel erg duur geloof ik.

Heb er hier de site van ABC Dophilus

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984934 Quote
    quote: patje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 23:21:46'));

quote: mamaJudy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 23:15:25'));

kan/mag ik dat direct in het mondje druppelen of moet ik dat ergens mee vermengen.

Kan direct in het mondje, succes!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct