Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225666 Strippen Volle Maantonic

• Auteur

nou niks helpt dus hahahhahaha

gister strippen, wat dus  NIET geholpen heeft!
    ben er nu helemaal mee bezig dat ik toch naar het ziekehuis moet om te bevallen.

ben er nu wel wat rustiger onder en zie wel hoe het gaat.
    wat ik wel sneu vind is dat als ik zondag heen moet ik op de 30e verjaardag van mijn schoonzus in het ziekenhuis lig. toch een speciale dag.
    en anders dus  maandag op mijn eigen verjaardag…..

we hebben er steeds grapjes over zitten maken , maar het gaat toch gebeuren ..

maar goed mijn volgende hoop was volle maan…nou dus ook niet…
    tonic…..ook niet….(toch even proberen ook al geloof ik er ech helemaal niks van hiihih)

dus we geven het op…ik ga wel naar het ziekehuis!

groetjes jippie
    41+6

#3984937 Quote

Hoi jippie,

Ik weet hoe je voelt! Ik weet dan wel nu dat ik zeker dit weekend ons kleine ga vast houden. Maar ben vandaag ook weer teleurgesteld had niet genoeg ontsluiting dus gel gehad. Maar doet niks! Ik ben het zwanger zijn echt meer dan zat.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop toch voor je dat het snel mag gaan gebeuren voor je!

Heel veel liefs An 42 weken

#3984938 Quote

Och, arm ding. Ik weet hoe je je voelt, had het bij Aylin ook.
    Dikke, vette kans dat beeb zich nu ineens aandient, nu je het opgegeven hebt. Dat deed mevrouw Aylin dus ook.
    Moest naar het ziekenhuis voor de inleiding en wat denk je………op weg naar het ziekenhuis (10 minuutjes rijden) begon ik vruchtwater te verliezen, dus geen inleiding, maar moest wel blijven.
    Ik duim voor je dat jouw beeb net zo'n eigenwijs kindje is als onze Aylin. Misschien ben je nu wel aan het puffen!!!!

Zet em op.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct