Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225667 Layla Geboren Op 22 September

• Auteur
    Hallo allemaal,

hier even een berichtje van mij, ik kan jullie eindelijk vertellen dat ik ben bevallen van een mooie dochter!

Layla is op 22 september geboren om 7.56 en ze weegt 3295 gram, wij vinden het ook echt een plaatje.
    de bevalling was zwaar en duurde erg lang, het begon donderdagnacht al met weeen, vrijdagochtend om half 5 waren we in het ziekenhuis, ik had toen inderdaad weeen, maar ik had maar 1 centimeter ontsluiting, en werd naar huis gestuurd,
    in de middag werden de weeen heftiger en ze hielden ook langer aan, om 8 uur in de avond zijn we weer naar het ziekenhuis gegaan, ik had toen 3 centimeter ontsluiting, ik dacht toen echt o my god!!! hoe lang gaat dit duren??

om half 1 in de nacht werd er gezegd dat ik wat zou krijgen om een beetje te slapen, want ik was helemaal kapot en erg moe, ap ging ook even naar huis om wat te slapen (net of je kan slapen maar ja).
    om half 5 riep ik de zuster en zei dat ik nu echt veel pijn had en of er iemand wilde kijken, en ja hoor toen had ik dus ineens 8 centimeter ontsluiting, ze gingen toen alles klaar zetten voor de bevalling en ik belde gelijk ap.

om half 7 kreeg ik pers weeen, maar ik heb nog anderhalf uur moeten persen voor ze eruit kwam,
    op het laatst stopte bij mij de weeen ook en kreeg ik weeopwekkers toegedient, Layla kreeg het toen ook erg moeilijk,
    toen ze werd geboren, haalde ze ook even geen adem, en ap kon helaas niet de navelstreng doorknippen omdat de arts dit gelijk moest doen, ze heeft wel even op me buik gelegen,   en is toen naar de onderzoekskamer gebracht, ze begon toen wel gelijk te huilen gelukkig, en gelukkig is alles goed.

ik mocht die dag ook lekker naar huis, dus om half 4 waren we lekker aan het genieten  van haar.
    de borstvoeding gaat gelukkig goed.
    Verder is het een heel tevreden meisje, ze slaapt veel en huilt nu alleen nog als ze iets nodig heeft, schone luier of een borst.

met mij gaat alles ook goed, heb alleen wel last van me hechtingen omdat ik een knip heb gehad,
    maar verder geen probleem.
    met papa gaat het  ook goed, hij heeft zijn vaderrol al helemaal onder de knie!
    ik zal van de week even kijken of het lukt om een foto te plaatsen
    groetjes
    Pittie
    mama van Layla

#3984939 Quote

Gefeliciteerd met jullie kleine meid, geniet er van!

#3984940 Quote

Gefeliciteerd meid! Je hebt hard gewerkt dus geniet van je kleine meisje!

Groetjes, Hanneke

#3984941 Quote

Gefeliciteerd met Layla!!!! Echt een supernaam. Je hebt er inderdaad hard voor moeten werken meid. Maar fijn dat alles nu goed met jullie gaat.
    We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct