Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225668 Hoe Lang In Het Ziekenhuis Blijven

• Auteur

hoe lang moet je eigenlijk in het ziekenhuis blijven als je ingeleid word?

het is natuurlijk altijd afwachten hoe het loopt maar als het verder gaat zoals het zou moeten gaan hoe lang moet je dan blijven?

en hoeveel setjes kleren moet je eigenlijk mee nemen voor de kleine?

groetjes jippie
    41+6

#3984942 Quote

in principe niets anders dan bij een "normale" poli.kl. bevalling, alleen bij complicaties kan je  moeten blijven  of je baby..

Bij ons in het ziekenhuis hebben ze kleertjes voor je beeb, je kan bv 2 setjes meenemen, als je moet blijven is het andere zo gehaald, neem ook een extra pyama mee dan ben je lekker voorbereid of leg vast wat dingen klaar thuis (mocht je moeten blijven kan je vriend of man het zo pakken)

Weet je wat het spannende is aan inleiden dat je actief gaat werken naar je kindje toe (zo spannend!) succes meid..

#3984943 Quote

Toen in ingeleid was van mijn eerste beviel ik om 05.15 en tussn 8.00/8.30 stond ik weer buiten. Vrij snel dus 🙂

#3984944 Quote

Hoi Jippie,

ik ben vandaag 42 weken en wordt morgen ingeleid (YES!). Het beleid in de Radboud in Nijmegen is dat de baby 24 uur ter observatie wordt opgenomen. Dit omdat je zo ver over tijd bent gegaan. Gelukkig mag ik ook een nachtje blijven i.v.m. geven van borstvoeding. Dus in Radboud kun je niet direct naar huis. Vraag het ook goed na in het ziekenhuis hoe het bij hen werkt! En volgens mij heb ik het al eerder gezegd; check de site http://www.nvog.nl maar eens. Daar staan goede duidelijke informatie op over alles wat met inleiden en bevallen te maken heeft. Ik wens je veel succes toe!

Groetjes, Hanneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct