Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225669 Ziekenhuis Geweest En Het Wordt Zeker Ene September Kindje

• Auteur

Hoi Allemaal,

Vandaag is gezegd dat ik echt voor maandag de kleine vast heb.
    Ze zeiden we hopen dat we je morgen kunnen inleiden maar je moet wel
    minimaal 2 cm onstluiting hebben. Dus het kan ook vrijdag worden maar later denken we niet maar we houden slag om het arm want stel je voor dat het niet goed wil lukken bij jou dan kan het ook zaterdag worden. Maar ik hoop voor jouw van niet.
    Ik hoop gewoon dat ik morgen als ik me tussen 7 uur en half 8 meld dat ik wel al ontsluiting heb en ze me kunnen inleiden want dan heb ik onze kleine morgen nog in mijn armen. Heb wel al de hele dag moeite met lopen doet zo pijn. ik had vorige week woensdag beetje ontsluiting. Dus wie weet is het nu wel meer maar is het 2 cm???
    We wachten maar af.

Ik zal denk ik alleen nog vanavond even kijken en dan niet meer.

Dus alle andere wachtende succes en sterkte!
    Dat we allemaal snel mogen bevallen!
    Die bevallen zijn geniet ervan!

Heel veel liefs An morgen  42 weken

#3984946 Quote

Oh, eindelijk!! Goed zeg. Wel spannend nu, hoor. Ik ben echt heel benieuwd hoe het zal gaan, ik zal duimen dat t  zo snel mogelijk ingeleid wordt!

Ik ben vandaag gestript. Viel erg mee, maar nu krijg ik steeds meer pijn. Lopen gaat heel moeilijk en heb echt menstruatiepijn, vooral in mijn rug. Dat had jij toen toch ook? Hoop zo dat t doorzet.

Zet em op, nog heel even!!

Liefs, daantje

#3984947 Quote

Hoi An!!

Jeetje, wat hou jij het spannend zeg!! Ik vind vrijdag wel een héle mooie dag hoor, mijn verjaardag namelijk!!!
    Onze Jan is morgen alweer een maand oud, moet je kijken wat een verschil dan nog hé. Bijna tegelijk uitgerekend (jij zelfs nog iets eerder!!). Hij doet het super goed en met mij gaat het gelukkig steeds wat beter. Mijn nieren zijn weer helemaal hersteld en mijn lever herstelt langzaam, maar dat kan nog maanden duren zei de gynaecoloog.

Ik wil je veel succes wensen met je bevalling en ik ben benieuwd wat het wordt. Volg je Bianca en mij met een jongen of wordt het een meid??

Groetjes, Judith.

#3984948 Quote

Hoi allemaal,

Het is zeker fijn dat ik nu meer zekerheid heb.

Judith ik had het gezien op hyves dat je vrijdag jarig bent zou wel leuk zijn.
    Maar morgen vinden mijnvriend en ik ook erg leuk omdat dan gerards oma jarig is ze wordt dan 86! Zou leuk verjaardagskado voor haar zijn ook al is het waarschijnlijk haar . 50ste achter kleinkind ofzo. Zou grappig zijn als wij ook een jongen krijgen.Maar dat weten we in ieder geval binnenkort.
    Fijn dat het beter met je gaat. Fijne verjaardag vrijdag als ik je niet meer spreek.

Daantje ja ik had dat ook maar zette niet door. Maar wie weet bij jouw wel.
    het is gewoon afwachten. Misschien  heb je nu al wel weeën wie weet.
    Succes!  

Heel veel liefs An morgen 42 weken

#3984949 Quote

Heel veel sterkte An, zet hem op!

#3984950 Quote

Succes meid!! Hoop dat je morgen eindelijk je kleine wonder in je armen mag houden!!!

Ik blijf je volgen!

Liefs, Marielle

#3984951 Quote

Hopelijk word je morgen dan toch ingeleid, heel veel succes!!!!

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984952 Quote

Ik heb niet geschreeuwd gelukkig…heb het nog even nagevraagd aan mijn man en het klopt echt. Ik was wel erg goed in commanderen, doe dit, pak dat, help hiermee. En als hij iets te eten kreeg, werd hij door mij naar de gang gestuurd. Ik kon de geur en het aanzien ervan niet verdragen. Werd kotsmisselijk ervan. Dus hij heeft op de gang zijn soepje en boterhammetje gegeten.
    Je zegt wel rare dingen tijdens zo'n bevalling, tenminste dat heb ik wel gedaan. Ik heb de gynaecoloog ook vriendelijk verzocht (tijdens perweeen) om me niet te ver in te knippen, omdat ik niet zoveel hechtingen wilde.

Succes, de bevalling is mij mee gevallen hoor!
    Groetjes, mamaJudy
    Moeder van Jan, 27-08-07

#3984953 Quote

Oeps, deze reactie hoorde bij een ander topic. Sorry!! Ik heb ook last van gebroken nachten dus, haha……

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct