Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225671 Update Vienna

• Auteur

Vienna is inmiddels al 4 weken oud. Het gaat allemaal prima hier, wat een rustige baby zeg. Ze had alleen wat last van veel honger, waardoor ze eigenlijk wat teveel eten kreeg en ik ben nog steeds aan het mengen en mixen met voeding voor hongerige babies om de goeie formule te vinden.

Gisteren met haar naar het CB voor de eerste afspraak. Haar laagste gewicht, dat was ergens in de eerste week, was 2545 gram en gisteren was ze 3560 gram! Ze is dus een kilo aangekomen en bijna 2 cm gegroeid 🙂 Dat gaat prima dus, de prematuur kleertjes liggen ook al een week opgeborgen, ze past nu 'gewoon' in maat 50 en een enkel dingetje van maat 56.

Het hartruisje was nog niet over helaas, de dokter kon het nog heel duidelijk horen. Ik had stiekem gehoopt te horen dat het verdwenen was, maar dat was dus niet zo. Maar we moeten over een paar weken naar de cardioloog en die zal wel uitvinden waar het   vandaan komt en of het erg is.

Dat was het zover, iedereen die nog moet, heel veel sterkte!

#3984961 Quote

Wat goed om te horen dat ook Vienna het nu zo goed doet. Inderdaad wel jammer van dat hartruisje, ik hoop voor je dat het toch mee blijkt te vallen. Geniet ondertussen van je kleine meid!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct