Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225674 Net Terug Van Strippen

• Auteur

hey bijna mama's

ik ben net terug van het strippen, en het viel me erg mee.

ze denkt alleen niet dat het gaat helpen omdat alles nog lekker dicht zit…zucht.
    vrijdag moet ik naar het ziekenhuis en krijg dan te horen wanneer ze me gaan inleiden.

groetjes jippie,

41+5

#3984971 Quote

Heeej Jippie!

Ik hoop wel voor je dat het doorzet je  bent nu al zover over tijd..
    Inleiden heb ik gehoord is ook niet alles dus ik duim voor je dat het niet nodig is je zal er wel helemaal klaar mee zijn.. zet m op he!!!
      Liefs Cindy

#3984972 Quote

Ha Jippie,

Je bent er nog! Ik ben ook net terug van strippen en vond het ook erg meevallen.
    Wel een tegenvaller dat alles nog dicht zit zeker? Maar misschien heeft t toch iets geholpen! Maar weer positief blijven!

Bij mij was het al helemaal week en ik had zelfs al een cm ontsluiting, wel goed nieuws dus. Maar ook ik moet gewoon wachten. Als het niet heeft geholpen komt ze het vrijdag weer doen… Wachten, wachten, wachten!
    O en het hoofdje lag ook al heel mooi en erg laag, vertelde ze.

Ik hoop echt dat t bij jou doorzet, zou wel het eerlijkst zijn hè dat jij eerder bevalt dan ik. Misschien tegelijk!

Liefs, daantje

#3984973 Quote

Ha Jippie,

Ik hoop voor je dat het strippen helpt! Wel jammer dat het nog allemaal dicht zit.
    Daantje, voor jou dus beter nieuws. Wie weet heb je binnen nu en 24 uur je kindje in je armen.

Morgen is het mijn 'strip'  -beurt. Ik ben erg benieuwd of ik al wat ontsluiting heb. Anders ben ik erg teleurgesteld.

Allemaal veel succes meiden!!

Liefs, Line
    41w0d

#3984974 Quote

Hoi jippie, daantje en de rest!

Jippie ik hoop voor je dat het toch iets doet bij je.
    Fijn dat het is meegevallen. Sterkte en succes!
    dat je dit weekend nog je kleine mag vast houden net als mij.

Daantje wat fijn dat het bij jou beter eruit zag. Hoop dat je snel gaat bevallen.

Iedereen die overtijd loopt succes en sterkte!

Heel veel liefs An morgen 42 weken

#3984975 Quote

Line, succes morgen! Hopelijk gaat t bij jou ook goed, probeer heel relaxed te zijn, dan is het (waarschijnlijk) helemaal niet pijnlijk.

An, heb net op je andere berichtje gereageerd. Fijn dat jij ervan verzekerd bent dat je een septemberbaby krijgt!! Veel sterkte alvast.

't Begint wel erg onrustig te worden nu. Veel menstruatie-achtige pijn. Zo lastig dat t de eerste is, ik weet echt niet wat ik moet voelen. Hoop maar het beste…

Groetjes weer, daantje

#3984976 Quote

nou ik moet ook eerlijk toegeven dat ik best wel teleurgesteld was toen ze zei dat het nog dicht zat…

heb nu erg last van mijn rug en buikpijn, maar verder………niks
    had vanmiddag wel het gevoel van dit zijn weeen, maar misschien wil ik het ook zo graag dat alles als weeen voelt hahahah

ik ben benieuwd of ik nog een september mama word en anders…..krijg ik op mijn verjaardag ( 1 okt ) een mooi kado!

groetjes jippie

#3984977 Quote

laten we hopen dat je snel bevalt meis, net voor je verjaardag dan heb jij je kado al binnen 🙂

#3984978 Quote

Heel veel succes meid!!!

Hoop echt voor je dat je toch nog een september kindje krijgt!!

Ook jou blijf ik volgen!!

Liefs, Marielle
    38wk,4dg

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct