Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225676 Gewoon Beetje Bij Kletsen

• Auteur

Dag lieve Dames!!

Ten eerste wat zijn er weer veel bevallen jee wat gaat dat snel zeg!

Ik ben nu zelf 39 wkn en 5 dgn het end komt in zicht..
    Gister nog bij de gyn geweest hij vind dat mijn buik minder hard is dan normaal maar kon hij me geen antwoord opgeven hoe en waarom dat is   misschien heeft er iemand hier info over? ( ik heb teveel vruchtwater )
    vannacht dat ik echt dat het begonnen was ik had buik krampen en verloor steeds slijm..  nu is dat weer over ik wordt gek van die onzekerheid zullen jullie vast ook vaak hebben..

Daantje van de week vertelde je dat je je slijmprop verloren was hoe is dat afgelopen??
    En van Cares hebben we ook al een tijdje niks gehoord zal ze al mama wezen hahaha…. En an word morgen ingeleid.. super allemaal..

Vrijdag 40 weken en 5 jaar een relatie met mijn vriend..

Nou meiden genoeg geklets de was wacht !!

Succes allemaal!!

Liefs en Kus Cindy
    39 wkn 5 dgn

#3984983 Quote

Ik ben heel benieuwd. Ik hoop voor je dat die kleine niet meer te lang op zich laat wachten.

#3984984 Quote

Hoi Cindy,

Dat zou een leuk cadeau zijn! Echt een bekroning van 5 jaar liefde, kan me voorstellen dat dan een kind krijgen  erg bijzonder is.
    Tja, die slijmprop wel weg, maar nog geen wee hoor. Ik ben net terug van de vk. Die andere, bij  de vorige controle  had gezegd dat ze vandaag wilde strippen, nu had deze van vandaag het over: 'misschien kunnen we vrijdag strippen'.
    Gelukkig wilde ze het toch nu al proberen omdat ik daarop gerekend had. Het viel me erg mee, deed niet echt pijn. Het was al helemaal week en ik had al een cm ontsluiting! Ze was zelf tevreden, ze zei dat het hoofdje echt al heel mooi laag ligt, die voelde ze meteen al.
    Nu dus maar hopen dat t effect heeft! Dus: weer wachten… En anders komt ze het vrijdag nog een keer doen.

Zal voor je duimen dat jullie vrijdag jullie wondertje al vast hebben!

Liefs, daantje

#3984985 Quote

He Cindy!

Nog niks hoor. Vandaag controle en het eerste wat ze zei is, wat ligt de kleine toch diep in het bekken. En omdat ik van het weekend en maandag weer weeen had en boedverlies zei ze dat het echt geen week meer gaat duren, en dus de volgende afspraak niet meer door zal gaan. En als de bevalling echt begint het wel eens heel vlug zou kunnen gaan omdat ik al zeker 4 cm ontsluiting heb en misschien wel meer na maandag. Maar ze wilde liever niet kijken omdat ik dan misschien weer last van voorweeen krijg Nou mijn man gelooft er niet meer in dus ze hebben nu een weddenschap……..haha. vk zegt binnen een week en mijn man zecht dat ze gehaald gaat worden.

Ik ben benieuwd wanneer het bij jou gebeurd! Vanavond VOLLLE MAAN!………haha

Liefs Cares 40,1 weken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct