Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225681 Ons Meissie Is Er Ook

• Auteur

Ha iedereen,

Afgelopen weekend, nacht van zaterdag op zondag om 0u15, is onze dochter Fleur Danielle geboren.
    Alles is goed en vlot verlopen, het ongeveer in totaal 12 uur geduurd. Bij iedere wee zei elke x tegen mezelf, het duurt maar 1 minuut, 1 wee 1 minuut, dit heeft mij echt goed geholpen. Uiteindelijk vond ik het persen enzo het " ergst". Maar idd cliche, maar tis waar, als je je kind in je handen hebt….

Met Fleurtje gaat het heel goed, ze is gezond en heel rustig, de borstvoeding begint nu ook goed op gang te komen. Uiteraard is ze de knapste van de hele wereld .

x Guus, Petra en Fleur

(trouwens mijn vader werd afgelopen zaterdag 60 jaar, Fleur is dus net niet op zijn verjaardag geboren, ik heb er mijn best voor gedaan maar tis dus net niet gelukt).

succes voor iedereen die nog " moet"

#3984988 Quote

Gefeliciteerd. Tja, ik denk dat Fleur toch niet haar verjaardag met opa wil delen, dus die besloot lekker een kwartiertje te wachten
    We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3984989 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter!!!
    Jammer net niet op je vaders verjaardag maar het belangrijkste
    is dat het goed met jullie gaat.

Heel veel liefs An 41 weken en 5 dagen

#3984990 Quote

Gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet lekker samen, veel geluk!
    Liefs, daantje

#3984991 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met Fleur, blij te horen dat alles goed gegaan is 🙂

#3984992 Quote

Nogmaals gefeliciteerd met jullie Fleur. Mocht je een keer bij Jose zijn met de kleine laat het dan even weten. Dan komen wij ook even langs met onze Marissa. Kunnen we elkaar de baby showen 🙂

#3984993 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Fleur!
    Geniet van jullie gezinnetje 😀

Groetjes, Line
    41w0d

#3984994 Quote

Gefelicteerd met jullie kleine meisje..
    Blij dat alles goed is gegaan!!

Genieten!!!!!!!

Liefs Cindy

#3984995 Quote

Gefeliciteerd meid, genietse he!!

Wat apart he dat elke bevalling zo anders is voor iedereen, ik vond persen geweldig, ik had geen pijn niets, alleen toen het hoofdje stond.. von dhet alleen een teleurstelling dat het persen zolang duurde haha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct