Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225683 Norah Simone Geboren

• Auteur

Hallo allemaal,

Vorige week maandag 17 september is onze dochter Norah Simone geboren. Ik had een geplande keizersnee en ben vrijdag uit het ziekenhuis gekomen. Onze kleine meid bleek lichter te zijn dan dat de gynaecoloog geschat had. Ze woog 3215 gram en is ongeveer 51 cm. Een heel klein fijn poppetje, die het al heel goed doet.

Helaas was de begeleiding in het ziekenhuis wisselend waardoor ik gestopt ben met de borstvoeding. De ene verpleegkundige nam alle tijd voor me en de andere niet. Daardoor had ik na dag 1 al kloven, dus was het de hele week huilen om Norah aan de borst te leggen. Ik heb het 5 dagen volgehouden en ben nu over gestapt op de fles.

Groetjes, Marlise.

#3984998 Quote

Gefeliciteerd met jullie dochter.
    Ik had het zelfde geplande keizersnee(12 sept) en ook ik ben over gestapt op de fles.
    Het nadeel is dat door de keizersnee het allemaal al later op gang komt en ja als je dan ook niet de juiste begeleiding krijg dan weet je het zelf ook niet meer. Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vindt ik had graag borstvoeding gegeven, maar gelukkig doet mijn dochter het goed met de fles. Ik hoop jouw dochtertje ook, en dat is toch het belangrijkste. Geniet lekker van elkaar veel kroelen en knuffelen (jij mag toch niks doen hihihi) en laat je lekker verwennen.
    Gr Naatje74

#3984999 Quote

Gefeliciteerd. Jammer dat je zo'n slechte begeleiding kreeg. Tis na een ks toch altijd moeilijker om bv te geven. Maar gelukkig is er fv en daar worden kindjes ook groot van.
    We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Miriam.

#3985000 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met julie dochter!!
    Vervelend van de borstvoeding. Maar wel fijn dat het
    goed gaat met jouw en de kleine.
    geniet ervan!

Heel veel liefs An 41 weken en 5 dagen

#3985001 Quote

Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Jammer van die begeleiding in het zk, maar fijn dat jullie nu lekker thuis zijn. Veel geluk samen!
    Liefs, daantje

#3985002 Quote

Gefelicteerd met jullie dochtertje Norah!! Erg mooie naam, heeft ook nog in mijn top 5 gestaan.
    Gelukkig dat alles goed is gegaan met de bevalling. Geniet lekker van elkaar!

Liefs, Line
    41w0d

#3985003 Quote

Gefeliciteerd meissie!! wat een onwijs mooie naam!! Norah.

Genieten maar.. en idd baby's worden van fv ook groot hihi..

Liefs Cindy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct