Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225686 Wie Is Nog Meer Overtijd

• Auteur

hallo,

ik was even benieuwd wie er nog meer overtijd is?

ik was 14 sept uitgerekend, maar kan mijn kleine nog steeds niet in mijn armen houden
    ik ben nu   41week +2

krijg  woensdag een inwendig onderzoek, en anders moet ik helaas naar het ziekenhuis.
    ik hoop nog erg graag thuis te bevallen, maar blijkbaar heeft de kleine het erg naar haar zin.

groetjes

#3985011 Quote

ik ben het ook helemaal zat hoor!
    krijg allemaal kaartjes van bekenden waar de kleine al van is geboren, maar kan zelf nog niks versturen.

gelukkig heeft mijn vriend nu 3 weken vakantie dus we zitten samen te wachten en te wachten en te wachten hahahaa.

volgens mij zijn al mijn tranen op, want ik kan de hele dag wel blijven huilen.
    maar ja we zullen zien……en ben niet de enige dus!

we houden elkaar op de hoogte!

groetjes

#3985012 Quote

Hier nog een collega!
    Nog niet zolang als jullie, ik ben nu 40+5 wk. Maar ben het vandaag ook poepie zat. Ik heb het idee dat mijn hele lichaam het wel gehad heeft, alleen onze uk nog nog niet. Pff! Gisteren een heerlijke dag gehad, nog lekker weggeweest met manlief, dingen die ik in m'n eentje eigenlijk niet meer doe. Maar vandaag voel ik me zo prut! En ja, die tranen zitten wel erg los.
    Als de kleine er woensdag nog niet is word ik gestript en ik hoop zo dat dat helpt! Anders word ik pas na 42 wk doorverwezen en in het ziekenhuis waar ik heen moet laten ze je dan gerust nóg een week lopen.
    En dan de reacties ja, "hee, is er nu nóg niets?" Dat zie je toch!!!!
    Hopelijk kunnen we snel onze kleine wondertjes vasthouden. Jullie ws nog iets eerder dan ik… Veel succes nog even!
    liefs, daantje

#3985013 Quote

Ha overtijd-meiden,

Ik ga me ook even bij jullie voegen. Gelukkig ben ik nog niet zover overtijd als jullie, maar voor mijn gevoel ga ik dat wel redden. Mijn uitgerekende datum is 19 september, daar zit ik nu 4 dagen overheen.
    Ik merk echt dat de spanning zich opbouwt en dat ik er helemaal emotioneel onder wordt. Ik voel ook nog niets dat op het begin van een bevalling kan wijzen. Ja, ik heb meer harde buiken, veel slijmverlies etc. Maar dat zegt helemaal niks!

En ik begrijp ook die frustratie over die irritante geboortekaartjes die je krijgt. Als twee van mijn zwangerschapsclubje zijn voorgekropen, terwijl IK toch echt degene was die als eerste was uitgerekend. Pfff… wordt dan helemaal jaloers.

Vooral 's ochtends als ik wakker wordt dan baal ik zo! Ik word dan echt teleurgesteld wakker. Donderdag heb ik mijn afspraak bij de vk staan dan ben ik 41w en 1 dag. Zij wil mij dan proberen te strippen. Ik hooooooooop dat dat mogelijk is, volgens mij ga ik flink janken als alles nog potdicht zit!

Ik hoop natuurlijk het meest dat het bovenstaande niet nodig is en ik voor donderdag ons babytje in mijn armen heb.

Zo… best lekker om even de frustraties van je af te schrijven.

Ik hoop dat jullie kindjes zich heeeeeeeeeeeeeeeeel snel aankondigen! BABY'S KOM ERUIT!!!!!

Groetjes, Line
    40w4d

#3985014 Quote

Daantje,

Hier wordt ik ook pas met 42 weken doorgestuurd naar het ziekenhuis. Van dat vooruitzicht wordt ik ook niet blij. Deze week hoorde ik van een vrouw die was bevallen met 42w en 5d. Als ik dat op mezelf toepas is dat mijn verjaardag :-S, 8 oktober.
    Brrr… Ach je gaat je allerlei rampscenario's in het hoofd halen.

We hopen gewoon dat we snel een geboortebericht hier op het forum mogen neerzetten.
    Veel succes en sterkte!!

Groetjes, Line

#3985015 Quote

Hoi,

Ik ben ook overtijd zag het donderdag even niet meer zitten.
    Gaat nu al weer beter. Ik ben vandaag 41 weken en 3 dagen zwanger.
    Ik was 1 dag voor jouw uitgerekend de 13de.
    Gelukkig gaan ze hier liever niet tever over de 42 weken volgens mij vk.
    Ik mag er vanuit gaan dat ik volgende week op deze dag toch wel met mijn kleine
    hummeltje zit.

Ik heb trouwens vandaag veel slijm verlies voor teken???
    We wachten maar af. Morgen naar het ziekenhuis voor ctg en echo.

Sterkte allemaal met wachten is geen pretje ik weet het.
    Ik hoop dat we allemaal erg snel onze kleine mogen vast houden!

Liefs An 41 weken en 3 dagen

#3985016 Quote

Hoi Meiden,

Hier nog een kleintje dat er niet uit wil, inmiddels ben ik vandaag 41 weken. Ik hoopte eigenlijk dat het een kleine maagd zou worden maar ik moet me er bij neer leggen dat het een weegschaal wordt dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze zo lang blijft zitten nu al aan het wegen zal ik vandaag of toch maar volgende week komen.
    Er is bij mij wel de hele tijd veel actie in mijn buik maar het is volgens mij gewoon een druk kindje want afgelopen vrijdag was er bij de ctg nog weinig weeenactiviteit zichtbaar.
    Mijn schoonouders zouden op mijn dochter passen als wij in het ziekenhuis zijn en hadden drie weken vrij genomen, morgen moeten ze weer aan het werk dus dat probleem krijgen we er ook nog bij nu moeten we maar zien hoe we dat gaan oplossen.

Iedereen in ieder geval sterkte en houd vol!!!

Groet van Martiene

#3985017 Quote

Hoi Line,

Heel herkenbaar allemaal. Wij gaan gewoon voor deze week bevallen, mét of zonder strippen!!
    Jij ook succes! Naar welk ziekenhuis moet jij trouwens? Ik in Harderwijk.

liefs, daantje

#3985018 Quote

veel van jullie hebben dus al zo'n onderzoek gehad die ik woensdag krijg.
    is dat strippen pijnlijk?

ik ben woensdag dan op 2 dagen na al 42 week, en mag ook zelf weten of ik het wel wil.
    maar ik wil erg graag thuis bevallen, dus als het iets kan helpen vind ik het prima.

ze hebben al wel een datum staan voor als ik naar het ziekenhuis moet, maar weet zelf nog   niet wanneer, maar denk vrijdag.

ik ben ma 1 okt zelf jarig, dus het word nog spannend of het op dezelfde dag komt. (mijn moeder was van mij ook op 14 sept uitgerekend, dus opzich zou het ook wel weer grappig zijn)

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct