Ha overtijd-meiden,
Ik ga me ook even bij jullie voegen. Gelukkig ben ik nog niet zover overtijd als jullie, maar voor mijn gevoel ga ik dat wel redden. Mijn uitgerekende datum is 19 september, daar zit ik nu 4 dagen overheen.
Ik merk echt dat de spanning zich opbouwt en dat ik er helemaal emotioneel onder wordt. Ik voel ook nog niets dat op het begin van een bevalling kan wijzen. Ja, ik heb meer harde buiken, veel slijmverlies etc. Maar dat zegt helemaal niks!
En ik begrijp ook die frustratie over die irritante geboortekaartjes die je krijgt. Als twee van mijn zwangerschapsclubje zijn voorgekropen, terwijl IK toch echt degene was die als eerste was uitgerekend. Pfff… wordt dan helemaal jaloers.
Vooral 's ochtends als ik wakker wordt dan baal ik zo! Ik word dan echt teleurgesteld wakker. Donderdag heb ik mijn afspraak bij de vk staan dan ben ik 41w en 1 dag. Zij wil mij dan proberen te strippen. Ik hooooooooop dat dat mogelijk is, volgens mij ga ik flink janken als alles nog potdicht zit!
Ik hoop natuurlijk het meest dat het bovenstaande niet nodig is en ik voor donderdag ons babytje in mijn armen heb.
Zo… best lekker om even de frustraties van je af te schrijven.
Ik hoop dat jullie kindjes zich heeeeeeeeeeeeeeeeel snel aankondigen! BABY'S KOM ERUIT!!!!!
Groetjes, Line
40w4d