Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225687 Strippen

• Auteur

ik ben eigenlijk wel benieuwd bij wie het strippen nu echt effect had?

ik lees bij veel van jullie dat het is gebeurd, maar zette het dan ook echt door bij jullie??

groetjes jippie

#3985030 Quote

Hoi hoi

Ik ben ook gestript en de eerste keer is het niet gelukt.
    De tweede keer is het wel door gaan zetten en dat is op een woensdag gebeurd en vrijdags ben ik bevallen van een mooie dochter

Groetjes chantal quinten en lorena

#3985031 Quote
    quote: chantal en quinten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 21:31:40'));

Hoi hoi

Ik ben ook gestript en de eerste keer is het niet gelukt.
    De tweede keer is het wel door gaan zetten en dat is op een woensdag gebeurd en vrijdags ben ik bevallen van een mooie dochter

Groetjes chantal quinten en lorena

hoihoi…

toevallig heb ik t mn vk vandaag weer gevraagd ook omdat ik vragen over strippen had… zij zegt vanaf t moment dat je gestript word en je weeen binnen 24uur daarna beginnen dan komt het door strippen… beval je daarna dan heb het niks te maken met strippen dus was even benieuwd hoelang jij over de 2e bevalling gedaan hebt omdat je schreef dat je woensdag gestript was en vrijdag bevallen??

liefs miranda

#3985032 Quote

Bij mij heeft het strippen geholpen. Bij ons 1e kindje hielp het niet. Maar nu dus wel, ik had al het gevoel dat de kleine even een 'aanmoediging' nodig had. Woensdagmiddag 12 september  om half 2 hebben ze mij gestript, en 's avonds om half 9 begonnen de krampen. Het werd om half 1 hevig en om 2.18 uur op 13 september  is onze dochter Eline geboren.

Ik was zo blij dat ze mij toch hebben geholpen. Ik had het nl niet verwacht.
    En het is inderdaad zo, als je bevalling binnen 24 uur begint dan komt het door het strippen. Begint je bevalling later dan is het dus spontaan.

Groetjes Trienke

#3985033 Quote

hoi miranda,

Ik ben woensdag middag om 15:00 uur gestript en donderdag morgen ben ik mijn slijmprop verloren en dan moest ik het ook vanaf dat moment gaan tellen. Woensdag had ik alwel wat krampjes en donderdag nacht kwamen de echte weeen ik heb toen tegen 5:30 het ziekenhuis gebeld en was er om 6:30 en had toen al 4 cm ontsluiting en tussen 9:15 en 9:30 al voledige pers weeen. Ik heb bij de eerste een ks gehad en dit was mijn eerste bevalling en op het ziekenhuis dachten ze dat het nog erg lang zou gaan duren maar dat was minder waar want mijn dochtertje is om 10:05 geboren met de vacuumpomp omdat ze het erg benauwd had in mijn buik dat kwam weer door de situatie die ik had op dat moment
    Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat van je.

Groetjes chantal

#3985034 Quote

hoihoi

ze hebben mij dus vanmiddag niet gestript en gynecoloog gaat dat vrijdag int zieknhuis ook niet doen omdat mn vriend nog int ziekenhuis ligt en als ik dus int ziekenhuis beval waarschijnlijk zondag of maandag inleiden dan is hij er sowiso bij gelukkig.. morgen weten we hopelijk meer hoelang hij moet blijven….

kleine groeide goed hartje klopte goed wel was ze hele dag rustig voor haar doen dus niet normaal haha dus was beetje ongerust en vanaaf bij mn vriend in t ziekenhuis begon ze haha ze zal wel gedacht hebben ik zal papa eens laten voelen dak er ben heerlijk!

verder voel ik me ook ondanks enorme toeter en stress enorm goed en doe alles nog dus.. dat scheelt ook enorm…

hoe gaat dat trouwens in zn werk als je 1x dus na gynecoloog gaat weten jullie dat? ze hadden t over echo…. ctg???? …. en vruchtwater controle en afspraak wanneer ze je opnemen enig idee hoelang dit allemaal gaat duren?

verder is mn zus dus wel vandaag gestript! en die heeft al vanaf 4 uur buikpijn die wel erger word haha dus ben benieuwd! dan moet zij ma als eerste haha… zolang onze kleintjes niet op zelfde dag komen vind t best lijkt me echt niet leuk allebei zelfde dag… ook niet voor kleintjes later…

nou dames ik ga ma eens slapen morgen even vroeg eruit en drukke dag haha..

liefs miranda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct