hoihoi
ze hebben mij dus vanmiddag niet gestript en gynecoloog gaat dat vrijdag int zieknhuis ook niet doen omdat mn vriend nog int ziekenhuis ligt en als ik dus int ziekenhuis beval waarschijnlijk zondag of maandag inleiden dan is hij er sowiso bij gelukkig.. morgen weten we hopelijk meer hoelang hij moet blijven….
kleine groeide goed hartje klopte goed wel was ze hele dag rustig voor haar doen dus niet normaal haha dus was beetje ongerust en vanaaf bij mn vriend in t ziekenhuis begon ze haha ze zal wel gedacht hebben ik zal papa eens laten voelen dak er ben heerlijk!
verder voel ik me ook ondanks enorme toeter en stress enorm goed en doe alles nog dus.. dat scheelt ook enorm…
hoe gaat dat trouwens in zn werk als je 1x dus na gynecoloog gaat weten jullie dat? ze hadden t over echo…. ctg???? …. en vruchtwater controle en afspraak wanneer ze je opnemen enig idee hoelang dit allemaal gaat duren?
verder is mn zus dus wel vandaag gestript! en die heeft al vanaf 4 uur buikpijn die wel erger word haha dus ben benieuwd! dan moet zij ma als eerste haha… zolang onze kleintjes niet op zelfde dag komen vind t best lijkt me echt niet leuk allebei zelfde dag… ook niet voor kleintjes later…
nou dames ik ga ma eens slapen morgen even vroeg eruit en drukke dag haha..
liefs miranda