Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225688 Poehhh Ruim 4 Uur In Het Ziekenhuis Gezeten

• Auteur

Hoi allemaal,

Heb net ruim 4 uur in het ziekenhuis gezeten. Ben er moe van maar wou jullei toch even laten weten hoe het was. De ctg was goed de kleine was nu rustiger dan gisteren.
    Wee activiteit was nu echt ver te zoeken teller zat meer ver onder het normaal.
    Maar het heeft zolang geduurd omdat de ctg al een uur heeft geduurd toen bloedruk meten. Die lukte eerst niet goed. Toen bleek ie veel te hoog te zijn vooral de onderdruk ofzo. Dus moest ik in een potje plassen en bloedprikken. Moest op de uitslag wachten zou max 1 uur duren. Dit was om zou om 12.30 uitslag krijgen. Tegen 13.00 nog niks bleek dat het labratorium ander spoed geval tussendoor had. Zou nog 15 min duren.
    Om 13.45 nog niks ik naar de ballie. o ik zal zo kijken voor je er komt zo iemand naar jullie toe. Rond 14.00 eindelijk uitslag alles was goed ik mocht gaan. Heb je daarvoor zolang gezeten. Was een bevalling tussendoor gekomen waardoor ze me vergeten waren.

gelukkig was alles goed maar dat wachten is niks.

Liefs An 41 weken en 5 dagen zwanger  

#3985035 Quote

hoi an

nou dat is dan wel heel fijn dat alles goed was,
    aleen weet niet of ik het over het hoofd heb gezien,
    maar weetje nou of je wordt ingeleid.?
    ik heb van mijn jongste ook 42 weken gelopen,
    vond het echt vreselijk was zo blij dat ik was uitgeteld
    en toen nog die twee weken, terwijl de andere precies 40 weken
    gekomen zijn en 1 met 39.4 dus dat was wel even een domper
    heb met je te doen meid,
    hoop dat ik deze keer ook op tyd beval

veel liefs en succes
    ramona

#3985036 Quote

Tjonge, jonge dat is echt lang als je wacht! Gelukkig was de ctg wel goed.
    Krijg je al een beetje de zenuwen? Donderdag toch?! Gek idee hoor dat je na zólang wachten eindelijk je kleine uk vast kunt houden.

Nogmaals sterkte nog even!

Veel liefs, daantje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct