Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225695 Waarschijnlijk Begonnen

• Auteur

Vanacht om 3 uur werd ik wakker, met een onbestemd gevoel…beetje koortsachtig en buikkrampjes.   Om 5:45 heb ik mijn vriend maar wakker gemaakt, want ik had ruim half uur om 5 min lichte weeen, en inmiddels al om 3 minuten. de verloskundige is langs geweest en vertelde dat ze niet met zekerheid kon zeggen dat het begonnen was, maar dat ik 2 cm ontsluiting had en dat mijn baarmoeder verweekt was.
    Maar omdat dit de 2e is kan het net zo goed heftige voorweeen zijn….. ik hoop zo dat ik vandaag onze kleine meid in onze armen kan houden!!

#3985048 Quote

Spannend!! Zou zeker begonnen kunnen zijn. Want mijn moeder had bij haar 1e al niet hele erge weeën en bij mij ik ben de 2e had ze ook heel licht buikrampjes.
    Begon ook s'nachts maar mijn moeder had niet geklokt en het zakt weer af en ze is toen gewoon die dag nog met mijn broer naar de speeltuin geweest enzo.
    S'avonds bij de vk kreeg ze op d'r kop want ze had al 7 cm ontsluiting en ze moest snel naar huis.
    Ik hoop voor jouw dat het ook echt weeën zijn en het door zet,

Succes meid!!!

Heel veel liefs An 41 weken en 5 dagen

#3985049 Quote

Spannend!! Zou zeker begonnen kunnen zijn. Want mijn moeder had bij haar 1e al niet hele erge weeën en bij mij ik ben de 2e had ze ook heel licht buikrampjes.
    Begon ook s'nachts maar mijn moeder had niet geklokt en het zakt weer af en ze is toen gewoon die dag nog met mijn broer naar de speeltuin geweest enzo.
    S'avonds bij de vk kreeg ze op d'r kop want ze had al 7 cm ontsluiting en ze moest snel naar huis.
    Ik hoop voor jouw dat het ook echt weeën zijn en het door zet,

Succes meid!!!

Heel veel liefs An 41 weken en 5 dagen

#3985050 Quote

hahaha staat er 2x!

liefs An

#3985051 Quote

Spannend zeg, hopelijk ben je nu hard aan het puffen hahahaha.
    Bij een tweede kan het heel snel gaan, bij Yasmine begon ik om 2 uur 's middags lichte weeen te krijgen, maar wel heel regelmatig. 's Avonds om 8 uur begonnen ze flink pijn te doen en om 6 over 10 's avonds was ze er al.
    Dat terwijl ik bij Aylin geen goede weeen had (moest aan het weeenopwekkend infuus) en het hele gebeuren duurde bij haar 22 uur
    Had dus echt niet op zo'n snelle 2e bevalling gerekend.
    Succes.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct