Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225697 Pampers

• Auteur

Hallo,

Ik gebruik de luiers van pampers nummer 1, maar….. nu heb ik al een paar keer gehad, dat de luier blijft plakken aan Sven zijn billetjes na ontlasting. de binnen kant van de luier.
    hebben meer van jullie dit gehad?? ik moet de luier echt lostrekken van zijn kontje, en het is al zo gevoelig zo"n babyhuidje!! Ik ben erg benieuwd. ik ga zo nog andere luiers halen!!!!! je betaald genoeg voor de naam, dan mag je er toch wat van verwachten???

Groetjes Tamara, moeder van Sven 4 sept.

#3985055 Quote

Hoi Tamara,

Wij gebruiken ook Pampers nummer 1 voor Marissa en zijn juist erg tevreden. We hadden ook luiers van de etos maar bij die luiers sloten de randen niet goed af en zat ze dus steeds onder. Met de pampers hebben we dat helemaal niet. Zijn Sven zijn billetjes misschien al een beetje droog? Misschien dat je er een beetje sudocreme op kunt doen en kunt kijken of dit helpt?

groetjes Linda
    moeder van Marissa (13 sept. 2007)

#3985056 Quote

lekkere laag vaseline erop smeren, dan plakt er niets aan en is handig schoonmaken :

en een beetje experimenteren wat je fijn vind qua luiers maar idd soms loopt het er langs (kan je het bedje helemaal schoonmaken) dus is groot irritatiepunt als je niet oppast haha

#3985057 Quote

Ik gebruik juist sudocreme! ik heb ook bumbliesluiers gebruikt, en daar had Sven het niet mee, ik haal die maar weer snel in huis.
    bij de anders kids 8 en 6 jaar gebruikte ik jaren geleden ook pampers, maar die waren toen goed! nu zit er aan de binnenkant van de ruitjes, zo"n dubbele laag lijkt het wel, en die plakken aan zijn billetjes. ik heb al een mail naar pampers gedaan, en er naar gevraagt, ik wacht op reactie van hun kant, ik geloof ook niet dat dat de bedoeling is/kan zijn.

Groetjes

#3985058 Quote

Ik vind sudocreme juist net zacht maken, ik vind het wel werken voor wondjes maar maakt het juist beetje droog vind ik (waar het juist mooi aan kan plakken)

#3985059 Quote

Ik gebruik vaseline met pampers en dit hebt ook nog eens tegen luieruitslag omdat de urine en ontlasting er niet doorheen kan.Vaseline op de wangetjes helpt tegen krabben goed voor van alles en nog wat dus.

#3985060 Quote

Je hebt bij pampers toch ook verschillende soorten.
    De new baby en baby dry
    Van new baby heb je maat 1, 2 en 3 en de baby dry vanaf maat 2
    Ik heb even gekeken wat het verschil is(uiterlijke verschil dan)  Heb van beide pakken met maat 2:
    New baby maat 2: 48 stuks= €9,99. Hier zit inderdaad "ruitjes" motief aan de binnenkant.
    Baby dry maat 2: 62 stuks= €9,99. Hier zit niet zo'n ruitjes motief in.
    Wat het verschil is bij gebruik weet ik nog niet. Ik wacht nog rustig af tot m'n menneke komt.
    Maar misschien dat dit wel een veroorzaker  kan zijn  van het blijven plakken aan de billetjes?

Liefs Els

#3985061 Quote

ja ik vroeg me dus ook wat nu precies het verschil was tussen de twee ik heb nu baby dry omdat die toevallig 3 halen 2 betalen was… en daar zit idd geen ruitje in…

#3985062 Quote

Bedankt!
    Ik heb nr 1 van new baby. die bevalt mij dus niet, maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct