Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225701 Oogjes Ontstoken

• Auteur

Hoi,

Mijn zoontje Sven heeft hele erge last van een ontstoken oogje. en nu doe ik al met een steriel gaasje, en afgekoelt, gekookt water, maar nu las ik op internet, borstvoeding in de oogjes druppelen?? wie kent dit??? ik wil het natuurlijker niet erger maken bij het kleine ventje.
    Ik ben benieuwt
    Groetjes Tamara

#3985084 Quote

Ik heb vd week gehoord dat bv inderdaad erg helend is voor allerlei kwaaltjes waaronder ontstoken oogjes.
    Misschien kan je nog even googlen voor de zekerheid?

gr
    Marielle

#3985085 Quote

Hoi Tamara,

Je kunt inderdaad gerust een paar keer daags wat moedermelk in het ontstoken oogje van je zoontje druppelen. Moedermelk is een lichaamseigen stof, dus het irriteert niet.  Daar komt nog bij, dat het het antibacterieel en genezend werkt. Er zijn op deze manier al veel ontstoken oogjes genezen . Moedermelk geeft ook verlichting als je baby een verstopt neusje zou hebben of als er sprake is van een ontstoken oortje. Of schaafwondjes, noem  maar op… Als je op zoek bent naar ervaringsverhalen, dan zou je eens kunnen kijken op borstvoedingsforum.nl, het forum van de Samenwerkende Borstvoedingorganisaties. Je kunt bovenaan dat forum zoeken op trefwoord.

Beterschap voor je zoontje!

Groetjes van Yvonne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct