Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225702 Ziekenhuis Geweest Echo En Ctg Gehad

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben dus vanmorgen met mijn lieve vriend naar het ziekenhuis geweest.
    Eerst bloeddruk meten was wat hoog 140/85 en ik weeg in het ziekenhuis 3 kilo
    zwaarder dan thuis. Maar ja dat is maar bijzaak.
    Na een tijd gewacht te hebben echt ziekenhuis zoals iedereen weet.
    Mochten we naar de gyn. gelijk naar de echo kamer. Ik vroeg gelijk kun je zien hoe
    groot het is hij zei is wel moeilijk want 100% zeker weten doe je het niet omdat het toch
    moeilijk te meten is soms. Hij ging kijken en wat blijkt mijn vruchtwater is nagenoeg bijna op en er is al weat verkalking te zien . Ook was de placenta ver aan het eind
    van zijn latijn zoals de gyn het zei. Maar de kleine bewoog en hartje klopte. Dus hij zei dat is wel fijn. Maar de grote hij heeft 2 metingen gedaan 1e kwam op ongeveer 2720 gram maar de 2de 3470 ongeveer. Hij zei ik denk eerder het laatste. Maar meer als 7 pond zal het niet worden dus een normaal kind.
    Hij zei maar het vruchtwater en placenta baren mij wel zorgen als ik eerlijk ben.
    Dus je gaat nu naar boven voor een ctg. Ik wil je elke dag komt vanaf nu voor ctg tot donderdag en dan gaan we waarschijnlijk toch echt donderdag je inleiden als je nog niet bent bevallen. Dus als ik niet ben bevallen moet ik donderdag ochtend vroeg in het ziekenhuis melden om ingeleid te worden.
    Wij naar de ctg ook weer wachten want het was druk met bevallingen. Toen ctg hebben mijn vriend en ik erg gelachen want onze kleine dondersteen was lekker druk aan het schoppen tegen mijn buik je hoorde dan pok,pok!
    hartslag verschilde daardoor van 145 tot 180. ook keken ze of ik wee activiteiet had maar dat had ik niet.

Maar ik voel me geestelijk wel goed nu want ik weet dat het einde nu inzicht is donderdag!!! Geeft goed gevoel en ook dat de kleine nog heel goed maakt.
    Lichamelijk ben ik moe maar ja wat voro overhebben.

Ben wel benieuwd morgen weer ctg! Hopen dat die weer goed is.

Heel veel liefs An 41 weken en 4 dagen zwanger

#3985086 Quote

Oh An,

Spannend zeg! Volgens mij een heerlijk gevoel dat je weet dat je het komend weeknd je kleintje in je armen kunt houden!
    Fijn dat die kleine zo lag te schoppen en actie was. Het wordt zo toch wel een beetje spannend als je hoort dat "de koek op is". Gelukkig wordt alles goed in de gaten gehouden.

Sterkte met de áller, állerlaatste loodjes!

Liefs, daantje

#3985087 Quote

hoi An ,nou dat wordt nog spannend maar in ieder geval weet je zeker dat donderdag je kleintje komt, heel veel succes.
    groetjes saskia

#3985088 Quote

Hoi An.. eindelijk heb je wat zeker heid wat heerlijk dat je donderdag word ingeleid!
    Dan heb je donderdag je kindje wat een heerlijk gevoel zal dat je geven!!
    Ben onwijs blij voor je..
    Nou meis zet m op je kan het he!!

Liefs en dikkke kus Cindy

Misschien gaan jij en daantje wel samen bevallen!!

En hoe is het met Cares???

#3985089 Quote

He An, wat spannend zeg! Het gaat nu dus echt bijna gebeuren. Hopen dat het zich voor donderdag nog uit zichzelf aandient. Veel succes.

Groetjes Nathalie

#3985090 Quote

Hai An,

Wat een spannende dag zo. Wel goed om te weten dat ze niet meer te lang wachten met inleiden. Donderdag heb je in ieder geval je kindje in je armen!

Liefs, Line
    40w5d

#3985091 Quote

Hoi An!

fijn te horen dat alles goed gaat en dat het einde in zicht is! Geniet nog van de laatste dagen van het getrappel in je buik en rust nog lekker uit voor donderdag! Heel veel succes! (ps: ik moet morgen weer voor ctg naar vk in zkh, ik laat je wel iets weten. Misschien worden we donderdag allebei wel mama!)

dikke kus, Hanneke

#3985092 Quote

Hoi Allemaal en Hanneke,

Ja, zou zeker leuk zijn op dezelfde dag alleen dan allebei 2 weken later HAHAHA.
    Iedereen dank je wel voor jullie reactie!

Het is inderdaad fijn te weten dat ik de kleine einde deze week vast heb.
    Kan echt bijna niet meer wachten de gedachten.

Die bevallen zijn lekker genieten en die nog moeten succes allemaal.
    Zolang ik niet ben bevallen zal ik regelmatig hier kijken en reageren.
    Als ik ben bevallen zal het wel even duren of niet ligt aan de bevalling enzo.

heel veel liefs An

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct