Hoi allemaal,
Ik ben dus vanmorgen met mijn lieve vriend naar het ziekenhuis geweest.
Eerst bloeddruk meten was wat hoog 140/85 en ik weeg in het ziekenhuis 3 kilo
zwaarder dan thuis. Maar ja dat is maar bijzaak.
Na een tijd gewacht te hebben echt ziekenhuis zoals iedereen weet.
Mochten we naar de gyn. gelijk naar de echo kamer. Ik vroeg gelijk kun je zien hoe
groot het is hij zei is wel moeilijk want 100% zeker weten doe je het niet omdat het toch
moeilijk te meten is soms. Hij ging kijken en wat blijkt mijn vruchtwater is nagenoeg bijna op en er is al weat verkalking te zien
. Ook was de placenta ver aan het eind
van zijn latijn zoals de gyn het zei. Maar de kleine bewoog en hartje klopte. Dus hij zei dat is wel fijn. Maar de grote hij heeft 2 metingen gedaan 1e kwam op ongeveer 2720 gram maar de 2de 3470 ongeveer. Hij zei ik denk eerder het laatste. Maar meer als 7 pond zal het niet worden dus een normaal kind.
Hij zei maar het vruchtwater en placenta baren mij wel zorgen als ik eerlijk ben.
Dus je gaat nu naar boven voor een ctg. Ik wil je elke dag komt vanaf nu voor ctg tot donderdag en dan gaan we waarschijnlijk toch echt donderdag je inleiden als je nog niet bent bevallen. Dus als ik niet ben bevallen moet ik donderdag ochtend vroeg in het ziekenhuis melden om ingeleid te worden.
Wij naar de ctg ook weer wachten want het was druk met bevallingen. Toen ctg hebben mijn vriend en ik erg gelachen want onze kleine dondersteen was lekker druk aan het schoppen tegen mijn buik je hoorde dan pok,pok!
hartslag verschilde daardoor van 145 tot 180. ook keken ze of ik wee activiteiet had maar dat had ik niet.
Maar ik voel me geestelijk wel goed nu want ik weet dat het einde nu inzicht is donderdag!!! Geeft goed gevoel en ook dat de kleine nog heel goed maakt.
Lichamelijk ben ik moe maar ja wat voro overhebben.
Ben wel benieuwd morgen weer ctg! Hopen dat die weer goed is.
Heel veel liefs An 41 weken en 4 dagen zwanger