Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225712 Marloes Is Geboren

• Auteur

Hai meiden, allereerst iedereen die bevallen is VAN HARTE GEFELICITEERD!
    Ook ik mag me tot de gelukkige mama's scharen.
    Na een  aanloop van 1,5 dag heftige voorweeën is ze na een bevalling van 16 uur op  19 september 2007 om 15.37 uur op mijn buik gelegd!
    Wat een weelde! Alle cliché's zijn waar: Het is het mooiste meisje van de wereld, en je vergeet alle pijn na de bevalling etc etc.
    Onze Marloes weegt (of woog moet ik zeggen) 3810 gr en is 50 cm lang. Ze heeft een heleboel donkere haartjes! En verder zit alles erop en eraan wat erop en eraan moet zitten!
    Nieuwsgierig? http://www.babygeenen.babyhomepage.nl

Ik geniet vollop van mijn kraamtijd en laat me lekker verwennen. Wat een intense ervaringen!!

xxx Annette

#3985124 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Marloes!!
    Leuke naam!!
    Laat je maar ook lekker verwennen en geniet van jullie kleine meid!

Heel veel liefs An 41 weken en 3 dagen zwanger

#3985125 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Marloes. Wat fijn dat je zo lekker aan het genieten bent.
    We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985126 Quote

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Marloes! Blijf nog lekker genieten, veel geluk!
    liefs, daantje

#3985127 Quote

Hallo.. Gefelicteerd met dochtertje Marloes!!! Wat heerlijk om je zo entousiast te horen hoe heerlijk je het vind.. nu kan ik echt bijna niet meer wachten!!!
    Heel veel geluk..

Liefs Cindy
    39 wk 3 dagen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct