Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225717 Fotoaposs Laten Afdrukken Voor Album

• Auteur

hallo allemaal

ik heb uiteraard hoop foto's gemaakt van onze kylian en wil nu al wat laten afdrukken.
    heb alles op cd staan en op de schijf van de camera maar wil vast beginnen met plakken van fotoboek.
    heb op internet gekeken en dat is wel goedkoper. ook wil ik voor opa's en oma's collage maken dus heb er extra nodig.

nu was mijn vraag iemand ervaring met bestellen van foto's via internet en zo ja welke?

dank je wel
    jacomien
    mama van kylian 09-09-2007

#3985147 Quote

Hoi Neo86,

Ik bestel altijd me foto's via het internet lekker makkelijk en je kan het vanuit je luie bank doen.

Ik doe het of via de hema.nl of via het kruidvat.Het ligt er een beetje aan welke winkel het dichtst bij is…
    Het is erg simpel en makkelijk je kan ze eventueel ook thuis laten bezorgen in ieder geval bij de kruidvat.

Lekker makkelijk… op de site staat precies hoe je het moet doen.

Suc6 Meta de mv Robin (2,5 jr en Jessy 14 dgn)

#3985148 Quote

Omdat ik 438 foto's moet laten ontwikkelen van onze Marissa heb ik gekozen voor de foto service van de Albert Heijn. Je kunt bij hen eerst een programma downloaden waardoor het uploaden allemaal wat sneller gaat. Bij hen kun je ook albums en andere foto gadgets bestellen. Ze worden dan afgeleverd bij het dichtsbijzijnde filiaal.

#3985149 Quote

Hoi,

Ik laat ze altijd afdrukken door webprint.nl. Bestel je meer dan 100 foto's kosten ze maar 5 ct. Ik bestel er inmiddels een jaar of 2 en echt superservice. En ze hebben veel andere producten die ook leuk zijn en zeker niet duur.

groetjes,

#3985150 Quote

Hoi

Sinds kort bestel ik ook bij webprint, ze zijn goedkoop, goed en goede service… ook word het lekker met de post thuisbezorgt!
    1x was er op mijn foto's een streep te zien, hierover heb ik met ze gemaild enik heb alle foto's opnieuw opgestuurd gekregen!

#3985151 Quote

http://nl.photobox.com/

ik was iets van 5 cent per foto kwijt…, duurt paar daagjes erg proffesioneel opgezet en service gericht!

#3985152 Quote

Hoi, hoi,

Ik doe het altijd via de kruitvat op internet, echt super makkelijk, en ook bij blokker kan het online.

gr

#3985153 Quote
    quote: Cares reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-09-2007 10:01:39'));

Hoi, hoi,

Ik doe het altijd via de kruitvat op internet, echt super makkelijk, en ook bij blokker kan het online.

gr

ja maar ook superduur scheelt gewoon de helft!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct