Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225718 Voeding Voor Hongerige Babies

• Auteur

Nou ik heb het maar gekocht en haar een flesje gegeven. Ik werd er niet goed van vandaag, om de 2 uur kwam ze voor de fles. En maar zoeken met dat mondje, speentje wil ze niet. Dus ik dacht ik probeer het eens, eens kijken hoe lang ze erop slaapt. Ze heeft hem wel helemaal leeggedronken. Ze hoeft inprincipe maar 5 flessen van 100 te drinken op een dag en dan drinkt ze genoeg. Ze drinkt er nu veel meer, maar sommige drinkt ze niet leeg. Maar goed, ik kan echt niet om de 2 uur een fles gaan geven en vandaag was het echt erg, bijna elke fles moest ze na 2 uur al hebben. Dus het zal mij benieuwen hoe lang ze erop slaapt.

#3985154 Quote

Haha hier nog een.

Ons meisje zit op 8 voedingen per dag van 135cc dus echt te veel.Ik heb vandaag de wijkverpleegkundige op bezoek gehad en die adviseerde me om het te mengen met haar huidige voeding.Ze kreeg al friso comfort voor het spugen en de krampjes.Nu krijgt ze dus 120 cc water met 2 schepjes comfort en 2 schepjes friso extra voor hongerige babys.Mocht ze nu nog om de 3 uur komen krijgt ze 1 schepje comfort en 3 extra.Ik ben benieuwd.Om 7 uur laatste fles gehad voor het eerst met deze voeding dus ook ik wacht af.Normaal moest ze dan weer om 22:00 maar het is nog rustig in de wieg dus ik heb er een goed gevoel bij.Ook bakeren we haar nu in en ze gaat gelijk slapen als we haar wegleggen echt een hele andere baby nu.

#3985155 Quote

ze heeft 4 uur geslapen, dat is niet echt lang maar zeker ook niet kort. Dit was op een fles met 3 schepjes friso extra. Ik heb het voor alle volgende flessen gemengd, 2 gewoon en 1 extra. Eens kijken hoe dat gaat, anders voer ik het gewoon op.

#3985156 Quote

Ons meisje heeft er 3,5 uur op gedaan dus dat is een half uur tot een uur verbetering.Wel had ze een spuitluier dus misschien dat ze daar van wakker was.Ook vannacht na 3,5 uur wakker met een hele vette poepbroek.Nu moet ze over een half uur weer dus ik ben benieuwd.

#3985157 Quote

Hier nog 1 met een hongerige baby! Om de 3 uur en ook s ´nachts. Ook wou ze s ´nachts niet in de wieg liggen maar alleen tegen mij aan. Vannacht hebben we haar wiegje warm gemaakt na elke voeding met een kruik zodat ze in een warm bedje werd gelegd, dat hielp gelukkig! Alleen om de 3 uur in de nacht is wel heel veel want dan krijg je maximaal 2 uur slaap achter elkaar.

En daarnaast geef ik bv dus dat is wat lastige. Dus als iemand nog tips heeft om de voedingen in de nacht minder te laten worden..graag.

Bij onze 1e dochter waren de nachtvoedingen meteen om de 4uur.

gr
    Marielle mv Delia 13/9

#3985159 Quote

Ik ben nog steeds de weg aan het zoeken. Als ik alle schepjes voor hongerige babies doe, dan krijgt ze niet altijd de fles op en komt 2 uur later alsnog en drinkt dan maar een beetje. Andere keren krijgt ze het wel op en komt ze 4 uur later pas.

Wat ik nu is half-half en dan maak ik 120cc en 4 schepjes. Ik zit nu op 5 a 6 flessen per dag en ze moet 500 drinken maar als ze maar 5 flessen krijgt en die niet leegdrinkt, dan drinkt ze dus te weinig. Dus door haar wat meer te geven hoop ik dat ze op 5 flessen komt te staan en dan drinkt ze genoeg. Eens kijken of dat zo werkt.

#3985160 Quote

Ik ben er ook mee begonnen, en works like a charm!

netjes om de 4 uur 120 cc +   4 scheppen

en snachts ; gisteravond om 22 uur de laatste fles gehad en meneer kwam pas om 5 uur in de ochtend..

Bevalt heel goed dus!

onze dean is nu 3 weken en weegt nu over de 4600 gram

#3985161 Quote

He hoi

Isabel jij overtreft alles met je 7 uur achter elkaar slapen heerlijk!!!!.
    Kun je weer een beetje bijtanken.
    Mijn meisje kan niet 4 scheppen in de fles krijgen dan is de voeding te dun gaat ze spugen.Ik heb het ook al met nutriton geprobeerd maar pas met 4 schepjes spuugt ze niet meer maar dan heb ik zoveel bellen dat ze kramp krijgt.

Nou ja ik neem maar genoegen met 4 uur achter elkaar overdag en snachts 5 uur.

#3985162 Quote

ja ik heb echt mazzel met zo'n makkelijk manneke hoor, ik ben   nog zo ontzettend moe van alles dat ik het ook goed kan gebruiken mijn ME speelt erg op sinds ik ben bevallen (hormonen gaan weg en schijnen te helpen tegen ME)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct