Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1225718 Voeding Voor Hongerige Babies - pagina 2

• Auteur

Ik ben er ook mee begonnen, en works like a charm!

netjes om de 4 uur 120 cc +   4 scheppen

en snachts ; gisteravond om 22 uur de laatste fles gehad en meneer kwam pas om 5 uur in de ochtend..

Bevalt heel goed dus!

onze dean is nu 3 weken en weegt nu over de 4600 gram

#3985159 Quote

Ik ben nog steeds de weg aan het zoeken. Als ik alle schepjes voor hongerige babies doe, dan krijgt ze niet altijd de fles op en komt 2 uur later alsnog en drinkt dan maar een beetje. Andere keren krijgt ze het wel op en komt ze 4 uur later pas.

Wat ik nu is half-half en dan maak ik 120cc en 4 schepjes. Ik zit nu op 5 a 6 flessen per dag en ze moet 500 drinken maar als ze maar 5 flessen krijgt en die niet leegdrinkt, dan drinkt ze dus te weinig. Dus door haar wat meer te geven hoop ik dat ze op 5 flessen komt te staan en dan drinkt ze genoeg. Eens kijken of dat zo werkt.

#3985158 Quote

Yes hier slaat de voeding aan.We moeten mevrouw om de 4 uur wakker maken en snachts slaapt ze er zelfs 5!!!!!

#3985165 Quote

een grote maag "kweken" is ongezonder voor later, als ie er nu al aan went grote hoeveelheden te drinken (wat ook weer slecht is voor zijn nieren) dan word zijn maag naar verhouding te groot, ik weet niet hoe dat zit met BV maar lijkt me als je teveel in 1 keer geeft ook niet goed voor niertjes…

Ik heb nu weer normale luiers ipv diaree van de de normale voeding en normale plasluiers (di niet als een kilo aanvoelen als ik hem eraf haal elke voeding) maar gewoon goede luiers, ook in overleg gedaan aangezien ik niet meer mocht geven, het scheelt natuurlijk ook of je een 5 pondertje hebt of een 9 ponder (bijna 10 pond) zoals hier..

#3985166 Quote

daarnaast scheelt het ook al 2 weken met jouw beeb, 2 weken kan veel doen veranderen heb ik wel gemerkt…

#3985167 Quote

Ze zeiden dat ze niet overvoed kunnen worden met bv, dus aanleggen bij vraag was hun advies. En als Delia honger bleef houden dan moest ik maar gaan kolven om de produktie omhoog te schroeven. Nou, daar had ik geen zin in. Om de 3 uur voeden en de tijd die je overhoud ook nog kolven, dan word ik gek hoor. We doen niet moeilijk over flesvoeding. Bij mijn 1e dochter hebben we na 3 weken ook een flesje gegeven voor het slapen gaan en na een week sliep ze door!

En mbt voeding voor hongerige baby's, mischien bedoelde de vk wel met name de 1e week want daar zaten wij natuurlijk in toen wij het vroegen. Als je echt slaap tekort hebt dan zou ik het ook uitproberen hoor.

Gelukkig heeft Delia afgelopen nacht weer 7 uur geslapen dus wij hoeven niet aan de forte. So far so good.

gr
    Marielle

#3985168 Quote

ja in de eerste week had ik het ook niet gedaan, zoiezo moet je de normale voeding eerst de kans geven maar de darmen moeten eerst volledig functioneren en dat duurt even natuurlijk..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen