zoals t kopje al zegt ben nog niet bevallen zondag ben ik 41 weken… aan de ene kant wil ik mijn meissie graag in de armen houden en aan andere kant komt t nu mn vriend is opgenomenin het ziekenhuis goed uit dat ze er nog niet is….
t word er allemaal niet makkelijker op ook omdat ik geen rijbewijs heb dus afhankelijk van anderen.. gelukkig wel mensen om me heen waar ik op kan terugvallen als er wat is of voor als ik wel weeen krijg… gelukkig gaat t met de zwangerschap zelf nog steeds toppie hoefde deze week ook niet op controle dinsdag pas weer en dan willen ze ook een poging tot strippen doen…kleine meid merkt geloof ik wel wat van de stress.. wat vaker een harde buik maar dan doe ik t even rustig aan verder een beetje bij slapen das de laatste week er ook niet van gekomen fatsoenlijk slapen….verder beweegt ze nog goed…. ze laat vaak weten dat ze er is gelukkig…
nou ja we zien wel hoe t gaat…. zodra de kleine geboren is horen jullie t in ieder geval….. ga zo maar eens slapen( ik en vroeg na bed haha) heb in ieder geval mn hart even gelucht door alles op te schrijven dat scheelt wel een hoop…
dames weltrusten!
liefs miranda
40wk,5dag