Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225720 Nog Niet Bevallen En Vriend In T Ziekenhuis

• Auteur

zoals t kopje al zegt ben nog niet bevallen zondag ben ik 41 weken… aan de ene kant wil ik mijn meissie graag in de armen houden en aan andere kant komt t nu mn vriend is opgenomenin het ziekenhuis  goed uit dat ze er nog niet is….

t word er allemaal niet makkelijker op ook omdat ik geen rijbewijs heb dus afhankelijk van anderen.. gelukkig wel mensen om me heen waar ik op kan terugvallen als er wat is of voor als ik wel weeen krijg… gelukkig gaat t met de zwangerschap zelf nog steeds toppie hoefde deze week ook niet op controle dinsdag pas weer en dan willen ze ook een poging tot strippen doen…kleine meid merkt geloof ik wel wat van de stress.. wat vaker een harde buik maar dan doe ik t even rustig aan verder een beetje bij slapen das de laatste week er ook niet van gekomen fatsoenlijk slapen….verder beweegt ze nog goed…. ze laat vaak weten dat ze er is gelukkig…

nou ja we zien wel hoe t gaat…. zodra de kleine geboren is horen jullie t in ieder geval….. ga zo maar eens slapen( ik en vroeg na bed haha) heb in ieder geval mn hart even gelucht door alles op te schrijven dat scheelt wel een hoop…

dames weltrusten!

liefs miranda
    40wk,5dag

#3985175 Quote

He bah meid, das rot. Maar inderdaad goed dat je meissie nog effe wacht totdat je vriend weer thuis is. Hoelang moet hij nog blijven? Hopelijk is hij snel weer gezond en wel  thuis.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985176 Quote

Hoi   Miranda,

Wat vervelend van je vriend. Ik hoop dat hij snel beter wordt en het niks ernstig is.

Je vroeg in topic die ik heb geplaatst over strippen. Nou mijn vk legde het zo uit terwijl ze het ging doen: Ik ga nu met 1 vinger naar binnen nu 2 en ik ga proberen met mijn vinger(s) een heel klein gaatje te maken of   wat los te maken dat je weeën kunnen gaan beginnen. Soms kan je vruchtwater breken. maar is bij mij niet gebeurt.
    Ook heeft het bij niet doorgezet. Dus jammer.

Ik hoop voor je dat het bij jou wel helpt en dat je zo beetje weet hoe het gaat.

Heel veel liefs An 41 weken en 2 dagen zwanger

#3985177 Quote

hoihoi

we weten nog niet hoelang hij moet blijven dat ligt aan hoe medicijnen aanslaan en hoe die zich maandag voelt ik ga er zelf vanuit dat hij er volgende week nog wel hele week ligt
    zn lichaam is een beetje op van alle stress en pijn in zn knie om een lang verhaal kort te maken overspannen dus… en ze laten hem express daar zodat ik snachts in ieder geval slaap..ook ivm met zn adhd en ieder jr terugkomend depressie die ze nu in gaten willen houden wanneer dat komt
    ene jaar heb die nergens last van en ander jr is die en paar weekjes sip engeen energie enz…dus ze houden hem gewoon goed in gaten en hij haalt zn slaap enorm in gelukkig…

mocht de bevalling beginnem mag iemand hem wel ophalen en er bij zijn dat is waar die zich ook erg druk over maakte…
    en dat strippen denk ik dat ik maar niet door laat gaan hoor van veel mensen datt niet helpt en zul je net zien dat t wel werkt bij mij en dat t dinsdag komt… morgen ben ik 41 weken en zolang die kleine t goed heeft inmn buik en ik me goed voel …heb ik aan ene kant liever dat t dan nog een week moet duren ipv dinsdag strippen en zo op die manier iets opwekken als jullie snappen wat ik bedoel
    over een week of langer leiden ze dan toch in maar dan is hij al stukken beter ….

nou weltrusten   allemaal….

liefs miranda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct