Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225721 Fotoaposs Marissa En Verslag Keizersnede

• Auteur

Dit is ons prinsesje. De keizersnede was op donderdag 13 september. We moesten ons om 7.30 melden in het ziekenhuis en om 11.57 is ze geboren. Ze woog 2925 gram. Uiteindelijk hebben we tot maandagochtend in het ziekenhuis gelegen. Ik zal niet helemaal vertellen hoe ik het vond, maar vooral het herstel viel mij vies tegen. Het duurt echt wel even voor je weer iets kan. Zo is Marissa nu een week oud en ga ik haar morgen pas voor het eerst in bad doen. Gisteren heb ik haar eerste luier verschoond. Gelukkig is mijn man erg enthousiast en neemt hij de zorg op zich. Ik zit nu sinds een paar dagen af en toe ook een paar uur beneden. Het enige dat ik jullie mee wil geven als je een keizersnede krijgt is dat je vooral het herstel niet moet onderschatten. Mochten jullie nog meer willen weten laat het dan even horen.
    Voor iedereen die al bevallen is, geniet van elkaar en voor iedereen die nog moet, heel veel sterkte met wachten.
    Liefs Linda

#3985178 Quote

Wat een mooi meisje zeg!!
    Sterkte met je herstel, hopelijk gaat t snel wat beter.

liefs, daantje (40,2 wk)

#3985179 Quote

Wat een knapperdje! Je mag met recht trots zijn hoor! Ik hoop dat je snel hersteld van de keizersnee, ik kan me voorstellen dat het gewoon echt niet leuk is dat je nog niet helemaal voor je dochter kan zorgen. Maar denk wel aan jezelf en doe rustig aan!

Groetjes Hanneke

#3985180 Quote

Prachtig kindje!

Wat jammer dat het herstel je zo tegenvalt. Ik had het zelf erger verwacht, maar daarom viel het misschien ook mee, omdat ik me op erger had ingesteld. Merk je wel dat het elke dag beter gaat? Bij mij is het nu 3 weken geleden en ik ben gisteren naar de stad gelopen, dat is 20 minuten en dan nog gewinkeld en wel met de bus terug want toen was ik wel erg moe. Het herstel zal ook voor iedereen wel anders zijn denk ik.

#3985181 Quote

Nog gefeliciteerd!!! En inderdaad, een kanjertje om te zien….

Hopelijk voel je je snel wat beter!

#3985182 Quote

Hoi Linda,

Wat een mooie meid hebben jullie! Ik heb ook die draagzak van lodger ook die kleur.
    Vind je hem fijn? Ik heb die gehad van mijn Oma.

Geniet van jullie kleine maar dat lukt wel geloof ik!

Liefs An 41 weken en 1 dag zwanger

#3985183 Quote
    quote: an78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 14:15:59'));

Hoi Linda,

Wat een mooie meid hebben jullie! Ik heb ook die draagzak van lodger ook die kleur.
    Vind je hem fijn? Ik heb die gehad van mijn Oma.

Geniet van jullie kleine maar dat lukt wel geloof ik!

Liefs An 41 weken en 1 dag zwanger

Hoi An,

Die draagzak hebben we nog niet echt kunnen proberen. Mijn man heeft hem wel omgehad in de woonkamer, maar ze is eigenlijk net iets te klein nog. Ze wordt nog teveel dubbel gevouwen. Maar vooral mijn man kan niet wachten tot hij met de kleine en de draagzak naar buiten kan.

groetjes

Linda

#3985184 Quote

Wat een mooie meid hebben jullie. Ze kijkt al erg wijs op de foto waar ze op dat dekentje (of wat het ook is) ligt.
    Het lijkt me inderdaad tegenvallen het herstel van een ks. Ik hoop dat je snel weer herstelt.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985185 Quote

He gefeliciteerd echt een mooi meisje.

Ik heb je ook maar ff toegevoegd als vriend op hyves.

Groetjes Mirjam

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct