Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225723 Wel Of Niet Strippen

• Auteur

Hoi Meiden,

Ik wil eerst iedereen die bevallen is van harte feliciteren. Ik het begin lukte het mij nog om het bij iedereen persoonlijk te doen maar er worden nu zoveel babies geboren dat er geen beginnen meer aan is.

Inmiddels ben ik 40+5 en heb ik vandaag een echo en ctg gehad. Alles zag er nog prima uit er was nog weinig weeenactiviteit zichtbaar (helaas).
    Ik heb besloten om me maar niet te laten strippen want als ik het zo op het forum lees haalt het bij velen maar weinig uit of zijn er ook meiden bij wie het wel resultaat heeft gehad?

Dinsdag moet ik weer naar het ziekenhuis hopelijk gebeurd er dan wat meer maar ik heb me er ook maar bij neer gelegd dat je het toch niet kunt sturen. We zullen zien..

Succes allen die wachten of gaan bevallen.

Groet van Martiene

#3985193 Quote

Hoi Martiene,

Ik ben in mei 2006 met 38 weken gestript en ben dezelfde avond bevallen. Binnenkort word ik weer met 38 weken gestript en ik hoop dan ook weer met succes.

Niet geschoten is altijd mis toch? Waarom zou je het niet proberen. Het ergste wat je kan overkomen is dat je flink krampen krijgt en dat het niet doorzet, dat is dan wel heel vervelend. Maar het is nog altijd minder heftig dan een bevalling d.m.v. medicatie moeten laten inleiden.

Syl
    36+2

#3985194 Quote

Hoi Martiene,

Ik ben in mei 2007 gestript met 41 weken en 1 dag en binnen 24 uur was mijn dochtertje geboren.

groetjes Mariska

#3985195 Quote

Hoi Martiene,

Ik ben zit vandaag op 40w3d en heb niet het gevoel dat ons kindje binnenkort komt. De verloskundige liet me afgelopen donderdag weten dat ze me de volgende keer wel wil strippen. Dan zit ik op 41w1d, ik ben meer van baat het niet dan schaad het ook niet. Je hoort er toch regelmatig ook positieve berichten over. Zie bovenstaande!!

Ik word pas met 42 weken doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ik hoop heel erg op een thuisbevalling dus strippen ga ik zeker proberen. Zo'n ingeleide bevalling is ook zeker geen pretje!!

Groetjes Line

#3985196 Quote

Kan me helemaal bij Line aansluiten, ook ik mag met 41,1 wk gestript worden als ik wil en daar ga ik ook voor. Na de 40 wk wordt de kans steeds groter dat t wel resultaat heeft. Ik wil daar wel voor gaan, ook al doet het pijn.
    Maar als je het niet erg vindt om langer te wachten maakt het natuurlijk niet uit. Je moet uiteindelijk doen waar jij je goed bij voelt.
    grts, daantje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct