Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225725 Was Het Maar Zwartwit

• Auteur

Zo irritant dat als er iets gebeurd, dan kan  het vanalles zijn.
    Vannacht werd ik wakker ik schork ergens van, ik voelde een blubje (hoe zeg ik het anders) en ik werd helmaal nat. Mijn onderbroek mijn benen. Ben toen snel naar de wc gegaan en daar liep toen nog de rest.
    Ik gelijk gaan googlen, zou het vruchtwater zijn? Ja kan, maar het kan ook urine zijn geweest, alhoewel ik dat toch niet denk (het rook er niet naar). Maar het kan ook zijn dat je slijm waterdun wordt, echt jongen wat is het nou?
    Voor de rest wel een ongi gevoel, en vanochtend denk ik mijn slijmprop verloren. Maar ja ik zeg weer DENK ik.
    Ga dadelijk naar het zkh even nalaten kijken, maar nogmaals was het maar zwart/wit, dan wist je het zeker….. (aargh ik word weer  even gek)….

x Petra (39,2)

#3985204 Quote

Als je vruchtwater breekt dan kan je een plopje voelen (je kan het ook als een blubje omschrijven). Bij mij was dat bij Max wel zo, een plop en toen heel veel warm water. Omdat je ook die slijmprop verloren bent krijg ik zo wel het gevoel dat het wel eens begonnen kan zijn voor jou! Het klinkt er in ieder geval wel naar, hou ons maar op de hoogte als het nog gaat!

#3985205 Quote

Hoi,

Ik ben nu weer thuis. Het bleek geen vruchtwater te zijn. En in het ziekenhuis waren de weeen een stuk minder. Nu dat ik thuis ben en vooral als ik loop wordt het erg. Mijn rug doet nu ook mee, en dat is geen geintje! auw auw. Ik ga nu even op bed tv kijken en klokken, misschien dat ik vandaag of morgen toch weer terug moet naar het zkh….

Ben benieuwd…

x Petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct