Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225728 Nog Geen Kind Wel Rust Gevonden

• Auteur

Hallo allemaal,

vandaag ben ik 41 weken en 1 dag (8 dagen over tijd) en ben ik naar het ziekenhuis geweest voor ctg+echo. De vk daar heeft ook nog een inwendig onderzoek gedaan. De baby heeft het heeeeeeeeeel erg goed naar zijn zin in mijn buik. Hij heeft nog meer dan voldoende vruchtwater en de baarmoedermond was nog totaal niet verstreken. Kortom: de komende dagen hoef ik nog geen kind te verwachten! Gek genoeg heb ik daar een enorme rust in gevonden. Mijn man is nu lekker drie dagen thuis en ik kan meer uitrusten nu. Dinsdag moet ik om 8.30 uur weer in het ziekenhuis zijn (ben dan 12 dagen over tijd) en mag ik aangeven wanneer ik ingeleid ga worden. Eindelijk komt er dus een bevallingsdag in zicht. Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. Fijn dat ik dit effe mocht delen met jullie!

Groetjes, Hanneke

#3985215 Quote

HI Hanneke,

Fijn dat het einde eindelijk in zicht is. Hopelijk kan je snel je kleine in je armen sluiten.

Ik wens je heel veel succes!!!

gr
    Marielle mv Noa en Delia

#3985216 Quote

Hoi Hanneke,

Zoals je weet waren wij allebei de 13de uitgerekend. Ik ben ook nog niet bevallen.
    Ik moet maandag naar het ziekenhuis. Ben erg benieuwd.
    Bij mij was er wel een kleine opening volgens de vk.
    Ik heb nu ook weer mijn rust gevonden. Probeer het meer van de positieve kant te zien.

Fijn dat het bij jouw goed was en zeker fijn dat je disdag mag zeggen wat je wilt.

Ik ga maandag wel duidelijk maken dat ik niet met me laat sollen (of hoe je het ook schrijft). Want ik ga aangeven dat ik echt uiterlijk a.s. donderdag wil bevallen of dat er iets gedaan wordt.

Geniet van je rust!

Heel veel liefs An 41 weken en 2 dagen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct