Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225734 Eindelijk Jaily Geboren

• Auteur

hey allemaal
    ik ben vanochtend bevallen van onze dochter we noemen haar jaily
    ik zou naar zk gaan maar geen tijd de weeen begonnen om 4 heel licht
    en om 7.30 uur s'ochtens kwam de vk even kijken deze ging niet meer weg want ik had 6 cm
    mocht naar het zk maar leek haar niet verstandig inverband drukte op de weg ben toen ineens toch thuis bevallen
    sochtends 9.45 is ze geboren super snel zonder knip hechtingen of scheuren geen enkele pijnstilling
    super ben nu lekker aan het computeren en zit beneden ga zo weer lekker tuttelen met de kleine meid ik zag erg tegen de bevalling op maar het is me erg meegevallen
    ik was 14 sep uitrekend
    iedereen die nog moet sterkte het is mij reuze meegevallen

doei marina en jaily

#3985257 Quote

He he, eindelijk heb ook jij je kleintje in je armen mogen sluiten. Van harte gefeliciteerd Marina. En wat een schatje!!! En wat een leuke naam!! Geniet maar lekker van je kraamtijd en laat je lekker in de watten leggen!

Simone

#3985258 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter!!!
    Geniet ervan!

Heel veel liefs An 41 weken 1 dag zwanger

#3985259 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Jaily, leuke naam. En wat super zeg, toch nog thuis en supersnel. Tis een mooie meid zeg en nog zo lekker verfrommeld, vind ik altijd zo mooi als ze net geboren zijn.
    We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985260 Quote

Gefeliciteerd!!

Liefs Els

#3985261 Quote

Van harte gefeliciteerd met je dochter! Toch wel lekker een thuisbevalling he? Tenminste dat vond ik van mijn zoontje wel. Geniet lekker van je dametje!

Groetjes Hanneke 39,5

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct