Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225737 Weeguurke Gehad

• Auteur

Vandaag is onze Dean 3 weekjes en net gewogen bij het CB weeguurke 🙂

hij woog bij de geboorte 4160 gram, de tweede week 4120 en dus nu met 3 weken 4535 gram dus hij gaat prima haha

hebben jullie ook weeguurtjes?

#3985271 Quote

Ik heb vandaag de wijkverpleegkundige op bezoek gehad en ze heeft ons meisje9nu 3 wk en 1 dag ook even gewogen.Ze was bij de geboorte 3960 gram en afgevallen tot 3620.Dit woog ze toen de kraamhulp wegging en vandaag woog ze 4420 gram dus 800 gram in 14 dagen gegroeid.Maar ja dat is ook geen wonder met 8 flessen van 135 cc per keer.Hopen dat de voeding voor hongerige babys aanslaat want dit is echt te veel ze mogen maar een liter en daar zit ze al 80 cc overheen en ze komt alweer om de 2,5 uur nu.

#3985272 Quote

Fijn om te horen dat Dean het zo goed doet! Wij hebben niet echt een weeguurtje, maar je kan hier altijd bellen en dan maken ze tijd voor je als je wil komen wegen.

#3985273 Quote

Hier in NZ komt de vk aan huis, ze komt nu nog 1 of 2 keer. Dan komt de wijkvpk 1 of 2 keer aan huis en als ze dan hun eerste prikjes hebben gehad (krijgen ze hier bij de ha) dan moeten we naar het consultatiebureau. Dus das goed geregeld hier.

Yasmine woog bij de geboorte 3600 gram, na 6 dagen woog ze nog steeds 3600 gram en nu 19 dagen oud weegt ze al 4 kg. Dus ze doet het goed, ben dus wel blij om te weten dat m'n melk dus zeer voedzaam is. Misschien zit er wel slagroom in i.p.v. melk hahahaha.

Fijn dat Dean het ook zo lekker doet. En wat een hongere meid is Noah, Mirjam. Misschien inderdaad die melk voor hongerige babies proberen. Maar gewoon doen wat je gevoel zegt hoor. Het moederinstinct is stukken beter dan die mutsen op een cb.
    Hier hebben we gelukkig een hele fijne vpk en altijd dezelfde, dat vind ik ook erg fijn, dat je dus niet iedere keer een ander hebt.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985274 Quote

pittig meiske heb je lizzie, hoop dat die voeding werkt maareh inderdaad wat miriam zegt het blijft toch altijd beetje je gevoel volgen maar ik denk wel dat het belangrijk is om haar maagje niet aan te grote hoeveelheden te laten wennen (dan word het maagje groot en dat moet ook gevuld worden natuurlijk, werkt hetzelfde als bij ons)

Ik hoop dat het werkt!

#3985275 Quote

Hier even een berichtje!

Vannacht is toch echt de voeding aangeslagen.
    Noah heeft om 11 uur de laatste voeding gehad en tot 3 uur geslapen.Vervolgens heeft ze tot 8  uur geslapen dus super.Nu moet ze eigelijk weer eten maar mevrouw slaapt nog steeds.Even wakker maken dus hihi.(maken jullie ze ook wakker als er maar dan 4 uur tussenzit overdag?

Groetjes Mirjam

#3985276 Quote

Okay nu wil ik het helemaal graag proberen haha

#3985277 Quote

Vanacht heeft ze van 11 tot 4 geslapen en van 4 tot half 9.Er zit dus schot in de zaak.

jane hoe is het bij jou gegaan

#3985278 Quote
    quote: lizzie1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 17:46:25'));

Vanacht heeft ze van 11 tot 4 geslapen en van 4 tot half 9.Er zit dus schot in de zaak.

jane hoe is het bij jou gegaan

in 1 woord GEWELDIG! geslapen van 22 uur tot 5 uur ochtends!!! en daarna tot 9 uur (zelf wakker gemaakt om zijn overdag schema aan te kunnen houden) JIPPIE!! wat een heerlijke nacht!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct