Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225738 Nog Niks Hier Maandag Naar Zh

• Auteur

Hoi Allemaal,

Ik ben ineens heel erg emotioneel. Nog niet zo gehad.
    Maar de weeën hebben niet door gezet. Ik heb nog wel wat buikpijn maar niet
    dat je zegt oh het is een wee. Ook al weet ik niet zeker hoe een wee voelt.

Mijn vk net aan de telefoon gehad en ik moet a.s. maandag om 10.25 in het ziekenhuis zijn voor een ctg en echo. Ik denk ook echt dat ik maandag daarheen moet want ons kind wil gewoon niet komen. Ik ben ook bang dat mijn ergste droom uit gaat komen.
    Dat ik 2 weken overtijd ga en een spoed ks krijg. Ik hoop het niet maar denk steeds meer dat het daar op uit gaat lopen. Hoor ik ook net nog dat mijn favo. vk morgen op vakantie gaat om 12 uur. Ze zei ben je daarvoor niet bevallen zal ik je niet meer zien.
    Daar baal ik wel van. Ook bellen er mensen het is goed bedoelt maar ik wordt er gek van.
    Zeker vandaag ben zo emotioneel. Probeer me groot te houden maar dat lukt nu even niet. Ik wil net als iedereen om me heen dat de kleine er al was maar dat is niet zo.
    Als ik dan mijn vriendinnen zie die later dan mij waren uitgerekend nu heerlijk met hun kind zitten. Denk ik echt waarom ik niet? Doe ik iets verkeerd.
    Ik weet dat het niet zo is maar wil zo graag onze kleine vasthouden en knuffelen.

Ik heb het echt even gehad! Ben het helemaal zat!

sorry voor mijn geklaag maar moet het even kwijt.

Heel veel liefs An 41 weken zwanger

#3985279 Quote

Hoi An,

Ik ben van het oktoberforum,maar ik volg jou al een poosje,omdat je al zo lang over loopt!
    Ik heb met je te doen meid,en ik hoop zooo dat het ieder moment voor jou los kan bartsten!
    Ik weet hoe het is om zo lang door te lopen,je bent het zo zat inderdaad,en dan al die lieve goedbedoelde adviezen van iedereen,pfff weet ik ook alles van!
    Hou je rustig meid,en bedenk…….dat het iig niet langer meer duurt dan 1 week,maar ik hoop dat het eerder komt!
    Ik blijf je volgen An.

Ik ben nu 36,3 weken zwanger,en ben het ook al zo zat,en ik moet nog even,ik loop al 1 1/2 week met een kaakontstekeking,waar maar geen einde aan zit te komen…oooooo wat ben ik die pijn ook zat zeg!

Houd moed meid.
    Heel veel sterkte nog!

Liefs,Ingrid

#3985280 Quote

Hoi An,

Kan het me goed voorstellen hoor dat je t zo zat bent. Ik hoop zó voor je dat je snel bevalt (voor maandag!) en dat t allemaal goed gaat!
    Zet em op meid! Veel sterkte.

Liefs, daantje (40+2 en ik ben het ook al zat…)

#3985281 Quote

Laat de moed niet zakken hoor! Zelfs als ze je gaan inleiden wil dat niet zeggen dat je een spoedje wordt. Ik ben zelf ook ingeleid en gewoon bevallen.
    Geloof in jezelf (al is dat niet makkelijk als de tranen hoog zitten), probeer nog wat leuks te doen dit weekend, geniet van de zon. En die kleine komt echt wel. Het is van binnen veels te leuk.

sterkte

#3985282 Quote

Hey An,

Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt nu, lichamelijk en geestelijk. Bij Max dacht ik ook dat ie nooit meer geboren zou worden want ik had ook totaal geen tekenen van een beginnende bevalling. Ik ben toen ingeleid met bijna 42 weken en hij is gewoon op de normale manier geboren. Een keizersnee voeren ze echt zo snel niet uit, ik zou me niet al teveel zorgen maken. En dat je favoriete vk op vakantie is, als je in het ziekenhuis moet bevallen zou die er waarschijnlijk toch niet bij geweest zijn en op dat moment dat je daar ligt te bevallen maakt het je niet uit wie je bevalling doet., Al sturen ze je een cliniclown om je kind te halen, bij wijze van spreken dan, als dat kind er maar uitkomt. Het komt allemaal goed, echt waar. Maar ik snap je wel hoor, ik weet hoe het is. Sterkte!

Jane

#3985283 Quote
    quote: mommy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-09-2007 17:10:28'));

Al sturen ze je een cliniclown om je kind te halen, bij wijze van spreken dan, als dat kind er maar uitkomt. Het komt allemaal goed, echt waar. Maar ik snap je wel hoor, ik weet hoe het is. Sterkte!

Jane

Ha, ha, het idee: een cliniclown bij je bevalling!

#3985284 Quote

Hoi An!

Wat vervelend dat je zo lang moet wachten zeg! Ik was tegelijkertijd met jou uitgerekend en kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Ik hoop dat je gauw van je kindje mag gaan genieten.

Kus Maaike

#3985285 Quote

He An,

Even een reactie van mij. Laat de moed niet`zakken meid. Ik ben ook bevallen met 41 weken en ik had ook al een afspraak bij de gyn! Jij kunt straks ook lekker je babytje vasthouden.

Groetjes Nathalie

#3985286 Quote

Je kleintje heeft het zo te zien nog goed naar zn/haar zin bij jou!
    Neem nu nog maar (voor zover je dat lukt) een heerlijke nachtrust en slaap vooral lekker veel, dat is strax eerst over hihi.

Was zeer benieuwd of ik je hier nog zou zien, maar jahoor ze is d'r nog.

Hoop voor je dat het nu niet al te lang meer gaat duren.

Liefs Mamaloe

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct