Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225741 Update Van Wachtenden

• Auteur

Hoi meiden,
    Ben vandaag precies 40 weken! Maar zo te voelen wordt t geen klein prinsje…
    Ik heb net een heleboel moeders kunnen feliciteren met hun kleintje, maar ik ben een beetje het overzicht kwijt van alle mede wachtenden.
    Wie zijn er nog en hoe gaat het met jullie?
    Hier gaat t nog best goed, ik probeer niet te wachten en dat werkt eigenlijk wel goed. Ik probeer nog maar een beetje te genieten van het zwanger zijn. Toch hoop ik dat t niet meer heel lang duurt, want dat gaat van mijn tijd na de bevalling af. Ik begin in januari met een nieuwe baan. Maar ja, dat is natuurlijk ook leuk en het is maar voor twee dagen in de week.
    Iedereen veel succes nog even! Binnen nu en maximaal een paar weken zijn wij ook moeder.
    grts, daantje

#3985296 Quote

Hoi Daantje/Hanneke en de rest,

Ik ben ook nog wachtende. Hanneke ik ben net zoals jij vandaag 5 dagen overtijd alleen is dit mijn 1e. Ik ben het nog niet echt zat maar ben gewoon heel nieuwsgierig naar onze kleine. Mijn vriend en ik (vooral ik) hopen dat het morgen geboren wordt omdat wij ook allebei de 19de jarig zijn en we gewoon iets hebben met het getal 19.
    Maar ik ben bang dat mijn wens niet in vervulling zal gaan.
    Ik moet morgen weer naar de vk als het kan gaat ze me strippen.
    Hopen dat het het werkt/helpt. Maar ja eerst afwachten of het kan.

Dus Hanneke jij mag dan al vrijdag naar het ziekenhuis. Ik pas. a.s. maandag voor ctg en echo. Wij waren allebei op de 13de uitgerekend. We zijn nog de enige 2 van die datum die nog niet zijn bevallen. Want Bianca (juni78) is ook al bevallen. Ik weet dit omdat we via mail en tel contact hebben. Ik zet niet namens haar een topic omdat ik niet weet of ze dat wil en ik zou het leuk vinden om het zelf te doen.
    Dus jullie zullen snel horen wat het is geworden.

Wij zitten in ieder geval nog op het wacht bankje.
    Wel spannend allemaal vind ik.

Nou heel veel liefs An 40 weken en 5 dagen zwanger

#3985297 Quote

Hoi

Ik wacht ook, maar ik ben nog helemaal niet overtijd (donderdag 39 weken).
    Toch denk ik overtijd te zullen gaan lopen. Volgens de gyn zal het waarschijnlijk nog wel even duren, al zei hij natuurlijk wel dat alles altijd snel kan veranderen. Maar doordat hij dit gezegd heeft ben ik nu een stuk minder ongeduldiger. Is misschien gek, maar dat onzekere van: zal ze vroeg komen of juist laat, daar werd ik een beetje gek van. Nu weet ik dus dat ze waarschijnlijk laat zal komen, misschien wel een oktober kindje dus, en daar ben ik nu rustig onder… (ik hoop nu eigenlijk dat ze dan wel flink te laat zal komen, dan heb ik tenminste langer zwangerschapsverlof -> je moet overal iets positiefs uithalen, niet waar?)

x Petra

#3985298 Quote

Hier nog iemand die niet overtijd is maar het wel zo voelt….hahaha.
    Vandaag precies 39 weken, en aan de ene kant vind ik dit wel lang lijken, ben namelijk nog nooit 39 weken zwanger geweest…hahaha. Ach ja, ik moet zeggen dat het sinds 2 dagen weer redelijk goed voel, ik weet alleeen niet of ik dit moet beschouwen als een goed teken.  Misschien wil dit zeggen dat ze het te goed naar haar zin heeft in mijn buik of……………………de stilte voor de storm. Nou ja daar gaan we maar niet meer vanuit. We zien het wel.
    Iedereen in ieder geval heel veel succes met de aller aller aller laatste loodjes.

Liefs Cares

#3985299 Quote

ik ben nu 4 dagen overtijd, maar zit ook nog steeds te wachten.

gister bij de vk geweest, en die verwacht niet dat er deze week iets gaat gebeuren
    volgende week woensdag een inw onderzoek, en als er dan nog niks aan de hand is moet ik helaas naar het ziekenhuis (wil graag thuis bevallen)

dus ik hoop dat ze voor die tijd toch denkt..vooruit ik ga er maar eens uit hahaha

de vk schatte de kleine op 7 pond. erg fijn om te horen, want met 30 week lag ze 3 weken achter met de groei!

groetjes jippie
    40+4

#3985300 Quote

Hoi Daantje..

Ik mag ook niet klagen het verloopt nu allemaal best wel goed!
    Ik loop wel in het ziekenhuis omdat ik teveel vruchtwater heb..
    Ik ben vandaag precies 38 wk en 4 dagen dus ik moet nog ff.
    Wens iedereen die nog moet een succesvolle bevalling toe.
    Ik kan iniedergeval niet meer wachten haha..

Nou Good Luck!

Liefs en kus Cindy
    38 wk 4 dagen

#3985301 Quote

Hoi!

Hier nog een wachtende, alhoewel ook ik (nog) niet mag klagen…..vandaag precies 39 weken zwanger! Maar omdat ik al een tijdje een behoorlijke buik heb en de baby voorloopt in de groei, zei iedereen dat ze vast eerder zou komen   en daar ga je dan toch een beetje op hopen, he?
    In elk geval moet er binnen 3 weken iets gebeuren, dus moet nog even doorbijten!
    Succes allemaal!

NathalieMS

#3985302 Quote

Nog één in de wachtruimte 🙁

Ben nu  8 dagen overtijd en ik vind het nu wel tijd worden. Maar ja, dat roep ik al dagen. Had vannacht wel last van mn rug, dus stiekem hoopte ik dat dat een begin zou zijn, maar vannochtend was alles weer rustig. Vandaag dus maar weer 'de laatste was voor de bevalling' gewassen…. Ik blijf bezig….

Morgen om 11.40u moet ik voor controle weer naar de VK. Ze gaat me dan strippen als dat lukt. Ik hoop het echt zo! Misschien dat ik dan voor het weekend ons kleine Ukkie eindelijk kan bewonderen… Het lieve kind kan dr ook niks aan doen, maar af en toe roep ik echt dat het niet meer hoeft. Erg he…

Jullie ook allemaal veel succes!

Groetjes, Mirjam (41+1)

#3985303 Quote

Hoi wachtenden,

Ook ik hoor inmiddels tot de wachtenden. Ik ben nu 2 dagen overtijd en ben vandaag jarig dus had het wel een leuk cadeautje gevonden maar mijn meisje vindt het blijkbaar nog prima daarbinnen. Vrijdag krijg ik een echo en ctg ze begon ook over strippen maar ik weet niet of ze dat ook gaan doen als het zou helpen zou ik misschien nog dit weekend kunnen bevallen maar eigenlijk hoop ik dat het al eerder gaat lukken. We zullen zien.

Voor iedereen in het zelfde schuitje, heb geduld ooit komen ze er wel uit.

Groet van Martiene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct