Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225744 Strippen Weer Niet Gelukt

• Auteur

Nou ik ben weer terug hoor! Echt enorm balen, maar het is weer niet gelukt om te strippen. Het hoofdje ligt niet 'mooi' achter de baarmoedermond waardoor ze bij het aanraken van de baarmoedermond, hem langs het hoofdje verder  naar achter duwt. Dat schoot dus niet echt op.

Op haar advies mág ik wonderolie gebruiken, als ik het zelf wil. Omdat het dus niet persé hoeft te helpen. Maar dan kan ik tenminste nog wat doen… Ik weet nog niet of ik dat ga doen, ik denk er over na.

Als er maandag nog niks is gebeurd dan moet ik maandagmiddag naar het ziekenhuis toe en wordt ik op zn vroegst dinsdag ingeleid…

Ik ben dr wel heel erg verdrietig over, het valt me gigantisch tegen…

Groetjes, Mirjam (41+2)

PS. An ik hoop dat het bij jou wel zal lukken vanmiddag… Succes

#3985324 Quote

Hè, wat een tegenvaller!! Ik hoop zo voor je dat t toch gauw op gang komt. Sterkte meis!
    liefs, daantje

#3985325 Quote

Hoi,

Vervelend zeg voor je maar wie weet heeft het toch geprikkeld.
    Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan bij je.

Bij mij kon ze er net met 1 vinger bij ze voelde het hoofdje wel.
    Maar het is nog niet helemaal ingedaald.   Maar of het helpt dat is de vraag.
    Ze zei ik acht de kans klein maar je weet nooit.
    Ik krijg morgen een tel. van de vk of ik a.s. vrijdag of maandag naar het ziekenhuis moet.
    Dus we wachten af.

Sterkte meid! Snap dat je bent teleurgesteld.

liefs An

#3985326 Quote

Bah! Wat balen zeg..! Het lijkt me zó vervelend om ver overtijd te lopen. Ik hoop dat je rustig kan blijven en niet te teleurgesteld bent, ook al zal dat lastig zijn.

Mag ik vragen: Jij woont toch in Dalfsen? Is het beleid van de Isala Klinieken dat ze je 42 weken laten lopen en niet 43 weken? Daar ben ik namelijk erg bang voor. Morgenmiddag moet ik naar de vk, dan zal ik het ook even aan haar vragen.

Veeeeel Sterkte

Aline
    40w 0d

#3985327 Quote

Hey Aline,

Ik vind het inderdaad erg moeilijk om rustig te blijven. Het begin van de bevalling is het enige waar ik aan kan denken op het moment. Dat is natuurlijk niet echt goed, maar ik kan er niet veel aan doen. Het houdt me erg bezig.

In de Isala Klinieken mág je doorlopen tot 43 weken, maar dat is niet verplicht. Als je zelf goed aan geeft dat je er klaar mee bent, dan willen ze je echt wel helpen. Dit vertelde mijn verloskundige. Dus ik hoop echt dat dat zo is. Al moet ik me vreselijk aanstellen; ik ga daar zitten en zeg dat ik niet eerder weg ga dan dat ik zeker weet dat de baby met mij mee naar huis gaat…uit de buik. Zou t helpen??

Groetjes, Mirjam

#3985328 Quote

Heeeey meissie!
    wat erg voor je dat je je zo rot voelt.. ik leef echt met je mee.. en hoop net als voor Cares en An dat het nou toch echt snel gaat gebeuren voor jullie Ik duim!!!

Liefs Cindy
    38 wk 6 dagen!

#3985329 Quote

Hoi Mirjam,

Hoe is het nu? Hopelijk hoef je niet meer tot maandag te wachten voor je je wondertje in je armen hebt.
    Goed dat je eenmaal in het ziekenhuis je je niet zomaar terug  laat sturen. Ik moet naar Harderwijk.  Mij vk stuurt pas door met 42 weken en dan gebeurt t inleiden bijna altijd pas met 43 weken! Belachelijk. Dat zie ik echt niet zitten. Maar t kan natuurlijk nog makkelijk voor die tijd gebeuren.  Ik vind t vandaag moeilijk om positief te blijven, maar besef dat t voor jou dus nóg erger is. Sterkte maar weer!

Liefs, daantje  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct