Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225745 Als Weean Beginnen Word Ik Waarschijnlijk Ingeleid

• Auteur

Vandaag de controle bij de vk gehad, en ik heb maar gevraagt wat ze nu gaan doen mocht ik weer weeën krijgen die niet door willen zetten. Nou ze zei dat mijn lichaam wel zelf moet beginnen maar omdat ik nu al 3 á 4 cm ontsluiting heb dat ik waarschijnlijk word geholpen in het ziekenhuis. Vorige keer was dat nog te vroeg met 37 en 38 weken, maar ik ben inmiddels 39 weken en dan willen ze je wel helpen. Dus het einde is in zicht!!!!!. En dan mag mijn mannetje misschien toch weer aan de slag………..hahaha
    Ik ben in iedergeval blij dat ik nu weet dat ze komt mocht het weer beginnen, ik had nog steeds een beetje de angst van, wat als het nu weer begint en weer stopt naar een paar uur, dat trek ik niet meer.

Nou meiden succes allemaal.

Liefs Cares

#3985330 Quote

Hoi Cares,

Dat is zeker fijn!
    Ik hoop dat het strippen vandaag (vanmiddag) bij mij gaat helpen.

Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen?
    ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt.

Heel veel liefs An 40 weken en 6 dagen

#3985331 Quote

Heeeey Cares!

Nou wat spannend allemaal zeg! ik duim voor je dat alles nu in werking wordt gezet! en je straks een trotse mama bent!

Liefs Cindy

38 wk 6 dagen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct