Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225747 Geboren Onze Kleine Suzy

• Auteur

Hallo allemaal!

Hier is ook alles goed gegaan.. op 14 september (met 40 weken en 3 dagen) ben ik in het ziekenhuisbevallen van onze dochter Suzy Rosa: 3860 gram en 53 cm. Een flinkerd dus! De bevalling ging goed, ik heb er vanaf de eerste wee 'maar' 14 uur over gedaan en ben niet geknipt of gescheurd en dus ook niet gehecht. Geen kunstverlossingen of ruggenprik, niks! Dus daar ben ik nu erg blij mee. Het was wel een heftige bevalling, al na twee uur had ik elke 2 minuten weeen , na 6 uur elke minuut.. en bij nog geen 7 cm ontsluiting al persweeen die ik moest wegpuffen: dat vond ik het ergst, twee uur lang! Gelukkig had ik me daarna zo kwaad gemaakt dat ik haar in 35 minuten eruit gewerkt heb :-).

Thuis gaat het nu ook goed, ben helaas wel vol aan de kraamtranen (kan echt janken om niks) en heb enorme stuwing. Maar de borstvoeding gaat ook goed en we zijn dolblij met ons prachtige meisje!

Voor alle nieuwe moeders: gefeliciteerd met jullie wondertjes.. voor alle wachtenden: hang in there!

groeten, Saartje

#3985332 Quote

gefeliciteerd met de kleine meid
    super leuke naam ook
    geniet vd kraamtijd en elkaar
    stelt me gerust weer een normale bevalling te horen dat is voor ons die nog moeten errug prettig
    groetjes marina 40w4d

#3985333 Quote

Gefeliciteerd met jullie dochter Suzy Rosa !!!!
    Geniet ervan!!!

Liefs, Bianca (mama van Milan ook 14-9 !!! )

#3985335 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter!
    geniet ervan!

Heel veel liefs An 40 weken en 6 dagen

#3985336 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Suzy.

#3985337 Quote

Hoi Saartje,

Eindelijk is daar dan jullie wondertje. Wat heerlijk zeg

GEFELICITEERD met jullie kleine meid; Suzy Rosa.

Fijn dat alles zo goed (en snel) is gegaan.

Geniet maar met volle teugen met z'n 3en.

Ik heb echt met spanning de Sept.mama's in de gaten gehouden, op een berichtje van jou.
    Ik ben nu de volgende van de "oud" forumgenootjes die gaat bevallen, nog 3 wkn te gaan.

Kruimel (morgen 37 wkn)

#3985338 Quote

Gefeliciteerd met je dochter Suzy! Wat een lieve naam!!!

Geniet ervan!!

gr
    Marielle

#3985339 Quote

Van harte gefeliciteerd met Suzy's geboorte!! Heel veel geluk gewenst!

Groetjes, Mirjam

#3985340 Quote

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje.  Veel geluk! En laat die kraamtranen maar rollen hoor…
    liefs, daantje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct