Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225751 Vanmiddag Strippen En Wat Zijn Er Weer Veel Bevallen

• Auteur

Hoi Allemaal,

Vanmiddag wordt ik gestript als het kan natuurlijk. Ik hoop het zo. Had zo graag gehad dat het vandaag kwam speciale datum vandaag de 19de voor ons. Maar ben bang van niet. Ik heb wel sinds gister vroeg in de avond tot nu toe buikpijn en mijn schaambeen voelt helemaal beurs aan. Net of je heel hard op iets bent geknald. Ken iemand dit?
    Ik heb dit al een tijdje maar het is nu wel heel erg. Mijn vriend denkt dat het komt omdat ons kindje wil indalen maar niet lukt. Hij zegt ik denk dat je te smal bent en het uiteindeljk op kz wordt.   wat denken jullie? (dit is ons 1e kindje)
    Ik ga het zelf nu ook steeds meer denken. Maar dan liever vandaag dan morgen!
    Ben zo nieuwsgierig naar onze kleine.

Voor alle wachtende onderons succes met wachten!

Wat zijn er weer veel bevallen als je dat leest als wachtende wil je ook graag.
    Zeker als je overtijd bent. Ik ben heel erg blij voor degene die zijn bevallen!
    Ik hoop ook dat jullie allemaal heerlijk kunnen genieten van jullie kleine.

Als ik terug ben van de vk vanmiddag moet erom 15.15 zijn. Dus duurt nog even.
    Dan laat ik wat weten.

Heel veel liefs An 40 weken en 6 dagen zwanger  

#3985373 Quote

Hey An,

Wij zitten in hetzelfde schuitje. Ik mag om 11.45 komen op controle en dan gaat ze proberen te strippen. Ik zie er niet tegen op, maar in mij zit een gevoel van 'waarom kan ik dit niet zelf?' Klinkt misschien heel stom, want ze zeggen dat een baby pas komt als hij dr zelf klaar voor is, maar toch. Ik vraag me steeds af of ik misschien te onrustig ben ofzo, maar ik kan mezelf in dat opzicht niet veranderen.

De verloskundige zei wel dat met strippen niet acuut de bevalling begint hoor. Op zn vroegst wordt ons kindje (als het strippen lukt) donderdag of vrijdag geboren. Ik ben echt zó benieuwd!

Jij veel succes vanmiddag. Lekker relaxen daarna en ik zal even laten weten of het bij mij gelukt is. Hopelijk dat vannacht de weeën dan beginnen….

Liefs, Mirjam (41+2)

#3985374 Quote

Jeetje An, loop je d'r nogsteeds joh!?!

Duurt wel lang nu he. Hoop voor je dat het strippen succes heeft.

En als je eerdaags los gaat, zet 'm op meid!

Groetjes Mamaloe

#3985375 Quote

Spannend zeg! Hopelijk kan het en heeft t succes. Wat betreft het schaambeen, dat heb ik ook. Af en toe kan ik écht bijna niet lopen van de pijn. Het  is bij mij het ergst als ik veel heb gedaan, maar ook juist  als ik een tijdje stil gezeten/gelegen heb.
    Succes vanmiddag, ik zal voor je duimen dat t werkt!

Mamamirrie: jij ook succes als je dit leest is het al gebeurd, laat je weten hoe het was?

Als ik niet voor volgende week beval wordt ik ook gestript als t kan. Maar ik heb nog een week om het zelf voor elkaar te krijgen. Ik hoop zo dat t wel in september geboren wordt!

liefs, daantje

#3985376 Quote

Hoi An!
    Hoe ging het vandaag? Ben je gestript? Ik ben erg benieuwd. Ik vroeg mijn vk afgelopen maandag of ze mij vrijdag wil strippen, maar ik kreeg te horen dat zij dit weekend veel kindjes verwachten dus dat ze liever niet strippen. En bedankt. Vandaag heb ik een slechte dag: ik kan bijna niet meer op m'n benen staan. Net of ik flinke spataderen in mijn liezen heb en de bloedtoevoer wordt afgesloten. Ik had onze zoon van 2 (14 kilogram) even op de arm en daarna zakte ik bijna door m'n benen. Ik ga dadelijk lekker naar bed en hoop dat de kids een paar uur meepitten. An, veel succes en hopelijk komt jullie kleine vandaag!

Groetjes, Hanneke

#3985377 Quote

o ja, ben vandaag net als jij 40 weken en 6 dagen. Hopelijk komt onze kleine heel snel.
    groetjes!

#3985378 Quote

hoi an
    en ben je stript ik hoop dat het gaat werken
    als je al de hele avond   buikpijn hebt heb je goede kans fdat het gaat werken
    zelf heb ik van nacht ook weeen gehad van 2 tot 5 wel weer gestopt wel heb ik de slijmprop verloren dus ik denk dat het bij mij snel gaat beginnen
    als het door wil zetten
    succes en als het kan hou ons op de hoogte
    gr marina 40w5d

#3985379 Quote

Hoi allemaal,

Ze heeft wel wat kunnen doen maar of het genoeg is??
    Ze kon er net met 1 vinger bij en ze voelde wel het hoofdje net.
    Ook als was het niet helemaal in gedaald.
    Ik voel me een wel een beetje raar zeg maar. Ook buikpijn ongi gevoel.
    Maar we zien wel.
    Iedereen bedankt voor jullie reactie.
    Morgen belt mijn   vk mij nog om te vragen hoe het is. Ze maakt bij voorbaat al een
    afspraak in het ziekenhuis voor a.s. vrijdag of maandag. Dat hoor ik morgen.

Hanneke ja we zijn nu allebei 40 weken en 6 dagen.
    Spannend en ik hoop dat we snel mogen bevallen.
    Andere wachtende met ons ook.

Nou lieve meiden we gaan afwachten.

heel veel liefs An 40 weken en 6 dagen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct